Superparanoid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Norsk popstjerne knekte nesen til bussjåfør VG spør; "Vet du noe om dette?" - Nysgjerrig som jeg er, spør jeg om det samme. Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Som vanlig ligger det alt for mye deilig fakta på bordet: Den tiltalte artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister. Artisten har kontrakt med et av de største plateselskapene i landet om en ny plate. Det lyktes ikke VG Nett å komme i kontakt med artisten fredag. Forsvareren hans, advokat Harald Stabell, har følgende kommentar Det er kjent at en av Harald Stabells kjente klienter er Lars Lillo-Stenberg. Det er også kjent at DeLillos er signet på Universal, og at de er på vei med ny plate. Litt av en råtass han Lars. Endret 31. januar 2009 av SubScrew Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 "Den tiltalte artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister." Men dette stemmer vel ikke da? Eller? Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 "Den tiltalte artisten er kritikerrost og har vært nominert til Spellemannprisen. I løpet av de siste årene har han samarbeidet tett med noen av Norges største og mest populære popartister." Men dette stemmer vel ikke da? Eller? Samarbeid betyr ikke nødvendig vis duett. En så erfaren musiker burde være dreven som produsent og lignende. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Samarbeid betyr ikke nødvendig vis duett. Skjønner det. Nå tenkte jeg først på Spellemannsprisen i år, men det kan jo være at vg mener at han vært nominert tidligere år. Lenke til kommentar
SubScrew Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men Lars Lillo-Stenberg er jo snart 50 år. Litt voldsomt å slå inn trynet på folk da? Hvilke andre artister kan det være? Mannfolk som er signert av store plateselskaper: Espen Lind - Kommer ikke med plate. Odd Nordstoga - Kraftkar, som helt sikkert kan knekke nesen på folk. Men kom ned nytt album i 2008 Thomas Dybdahl - Too soft William Hut - Vet ikke hvem han er, men er sikkert ikke så stor at han har samarbeidet med mange artister. Halvdan Sivertsen - Barne-tv onkler slår ikke Morten Abel - Kommer ikke med plate så vidt jeg vet. Morten Harket - Nei Magne Furuholmen - Nei. Sivert Høyem - Kommer ikke med ny plate Åge Aleksandersen - Holder seg i Trøndelag Alejandro Fuentes - Denne karen velger å bruke pusestemmen framfor nevne Bjørn Eidsvåg - Kristne folk slår da ikke! Kurt Nilsen - kommer ikke med ny plate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Men Lars Lillo-Stenberg er jo snart 50 år. Litt voldsomt å slå inn trynet på folk da?Nei, det er da ikke det. Sett eldre folk enn det gå berserk på fylla. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Men Lars Lillo-Stenberg er jo snart 50 år. Litt voldsomt å slå inn trynet på folk da?Hvilke andre artister kan det være? Mannfolk som er signert av store plateselskaper: Espen Lind - Kommer ikke med plate. Odd Nordstoga - Kraftkar, som helt sikkert kan knekke nesen på folk. Men kom ned nytt album i 2008 Thomas Dybdahl - Too soft William Hut - Vet ikke hvem han er, men er sikkert ikke så stor at han har samarbeidet med mange artister. Halvdan Sivertsen - Barne-tv onkler slår ikke Morten Abel - Kommer ikke med plate så vidt jeg vet. Morten Harket - Nei Magne Furuholmen - Nei. Sivert Høyem - Kommer ikke med ny plate Åge Aleksandersen - Holder seg i Trøndelag Alejandro Fuentes - Denne karen velger å bruke pusestemmen framfor nevne Bjørn Eidsvåg - Kristne folk slår da ikke! Kurt Nilsen - kommer ikke med ny plate Kan legge til Christian Ingebrigtsen på den lista de. Han har i alle fall jobbet mye med andre artister i den senere tid, men ser ikke helt for meg at det skulle være han heller. Også for soft. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan det være denne artisten? Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan aldri tenke meg at Tshawe eller Josef slår ned en bussjåfør, men. Jaja, alt kan vel skje nå til dags. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan jo være en av de madcon gutta? De har jo hatt ganske stor suksess, og de har jo akkurat kommet ut med ny plate. Pluss at de også var nominert i spellemannprisen. Om det fekk dei vekk frå media så gjerne for meg. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Madcon gutta er det nok ikke da de stort sett bare har vært opptatt med seg og sitt. Er nok snakk om en artist som har holdt på noe lenger en disse i alle fall. KAN DU IKKE BARE STÅ FRAM I MEDIA OG BEKLAGE HVA DU HAR GJORT, SÅ VI KAN FÅ SLUTT PÅ SPEKULASJONENE, OG SÅ DE USKYLDIG KAN SLIPPE Å BLI MISTENKT?!? Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Edit: Slettet innhold Så ikke post med link til wikipedia.......... Endret 1. februar 2009 av jaymz Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 DE FLESTE som var på bussen kommer jo til å si noe til noen. Som kommer til å si det videre. Det kommer hit til slutt, bare vent å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå