Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi er sjeldent frahverandre så det skulle ikke være nødvendig med hverken det ene eller andre "hjelpemiddelet".

Du vet ikke hva du går glipp av jente. :D

Å bruke sexleketøy sammen med sin kjære er jo noe helt annet :) Det kan jeg lett akseptere!

Så nå er det greit om partneren din bruker fleshlight sammen med deg?

Lenke til kommentar
Ren nysgjerrighet. Er det bedre for oss menn å ha one night stands enn å bruke sexleketøy? :wee:

Du burde jo kanskje vite om det er bedre eller ikke? :p

Eller mener du hva jeg synes? Pulevenninne ? :)

Til yokomon eller hva du heter over her: Typen min er like konservativ, ignorant, trollete og uvitende som meg, så det kommer ikke noe fleshlight her i hus :) Men med tanke på andre par, så kan jeg akseptere og forstå at de synes det er fancy med en slik dingseboms

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Ren nysgjerrighet. Er det bedre for oss menn å ha one night stands enn å bruke sexleketøy? :wee:

Du burde jo kanskje vite om det er bedre eller ikke? :p

Tror det han mente var at om det er bedre ansett og ha ONS istedet for å bruke fleshlight.

Lenke til kommentar
Tror det han mente var at om det er bedre ansett og ha ONS istedet for å bruke fleshlight.

Jeg skjønte det;) Svaret mitt var : pulevenninne?

Dvs, det er kanskje bedre med ei fast pulevenninne, enn en ny ONS hver helg. Det blir jo litt "skittent" i det lange løp

Men jeg har nå lært at høyrehanda ikke lengre er bra nok for gutter som ikke har jevn tilgang på sex. Man lærer så lenge man lever :)

Lenke til kommentar

Tror vel mer at L_C synes at det hadde vært heslig i sitt forhold, men sier samtidig at de som vil holde på med det får lov til det.

Selv om hun synes det er "disgøsting".

ikke at det er noe galt i det.

...Eller så kan jeg ta helt feil og overvurdere hennes tilbøyelighet, feil tar jeg jo alltids så.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
(...) men sier samtidig at de som vil holde på med det får lov til det.

Hun sa da tydelig at det var kun for tapere som ikke fikk seg dame?

Lenke til kommentar
(...) men sier samtidig at de som vil holde på med det får lov til det.

Hun sa da tydelig at det var kun for tapere som ikke fikk seg dame?

Jeg er her, og klarer fint å svare for meg selv takk. Har du fulgt med i tråden i dag? Har du normale leseferdigheter hadde du for lengst fått med deg at jeg har undskyldt min uvitenhet om fleshlight.

Og nei, snurreleif, du tok ikke feil.

Får jeg ikke lov å synes at tiss og bæsj er ekkelt så melder jeg meg ut av forumet den dag i dag :)

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Men jeg har nå lært at høyrehanda ikke lengre er bra nok for gutter som ikke har jevn tilgang på sex.

Akkurat dét har du nok ikke lært. Majoriteten av sexløse gutter bruker nok fortsatt hånda. Det du har lært, forhåpentlig, er at seksuell frigjorthet og åpenhet bør gjelde likt for begge kjønn, og at sexleketøy hverken er ekkelt eller bare for tapere, uansett livssituasjon, alder og kjønn :)

Lenke til kommentar

Hvem vet,kanskje kompisen min har den liggende i skapet på badet akkurat når jeg går tom for dopapir og leter etter en ekstra rull?

Jeg har ikke for vane å lete i skapene til kompisene mine, så sjangsen er vel ganske liten. Temaet er også så tabubelagt at jeg tviler på at guttevennene mine kommer til å informere meg om at de har en liggende :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Har du fulgt med i tråden i dag? Har du normale leseferdigheter hadde du for lengst fått med deg at jeg har undskyldt min uvitenhet om fleshlight.

Ja Linn, jeg har fulgt med i tråden, takk.

Det faktum at du faktisk synker så lavt at du forsøker å fornærme meg ved å si at jeg ikke har egnede leseferdigheter til å få med meg "unnskyldningen" din hever deg desverre på ingen måte i diskusjonen.

Hadde du hatt bedre utviklede sosiale antenner hadde du nok forstått at mitt utsagn var et ledd i å igjen påpeke hvor konservativt og trangsynt en slik påstand er, og kanskje i ytterste grad påvirke din mening omkring dette, selv om det tydeligvis umulig kan gjøres, kanskje igjen takket være nevnte årsaker.

Din uvitenhet omkring fleshlight har heller ingenting å gjøre med hvem som bruker dem eller deres sosialliv osv, noe som gjør "unnskyldningen" din å regne til et meget dårlig forsøk på å la flertallet av diskusjonens deltagere tro at de har påvirket meningen din. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...