Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"


ilpostino

Anbefalte innlegg

EDIT: Leser i noen tråder at man kommer med negative innslag (Troll, ol), hva er poenget? Uansett hva noen av dere mener, må dere huske på at dette er en mening. Jentene må jo få lov til å ha en mening de også

 

Takk for det!

 

Med en gang man har en litt annen mening enn flertallet er man tydeligvis ett troll. Nå er flertallet her inne gutter, mens jeg selv er jente.

 

Det skrikes høyt om likestilling. Jeg for min del har aldri vært den som skriker om likestilling, og kunne tenkt meg at ting var litt mer slik de var før ;) (mor lager mat og steller hus og barn mens mannen jobber osv ) Det er artig hvordan mange av gutta her umiddelbart tror jeg er en rødstrømpe som aktivt bruker sexleketøy og er enorm tilhenger av likestilling :ermm:

 

Jeg viste faktisk ikke at "fleshlight" var så enormt utbredt som det tydeligvis er. Innbilte meg at de fleste gutter fremdeles foretrakk høyrehanda dersom de ikke hadde tilgang på ekte vare.

 

Min antagelse om at gutter med fleshlight var "tapere som ikke får seg dame" var dermed besluttet grunnet min uvitenhet, på samme måte som at det tidligere bare var 40 år gamle alenemødre uten mannfolk som hadde dildo i nattbordskuffen.

 

Jeg tror fremdeles at fleshlight er mer utbredt blant gutter som av en eller annen grunn ikke har mulighet til å få seg ekte vare (les: dame) . Jeg er sikker på at det sitter en eller annen taper der ute med fleshlight også, men har i denne tråden forstått at det også er vanlige menn som aktivt koser seg med fleshlighten sin. Fint for dere ! :)

 

 

Du er rett og slett alt for rask i konklusjonene dine.

 

Du greier ikke å se ting fra flere vinkler. Selvfølgelig finnes det noen ensomme personer som trenger noe å piffe opp hverdagen, men det betyr ikke dermed at vedkommende er en taper, som du nevner gjentatte ganger.

 

Ja, du er trangsynt og uviten.

 

 

 

Everybody is ignorant, only on different subjects.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mer vil dere at jeg skal si da?

 

Jeg har allerede innrømmet at jeg var litt vel rask i min konklusjon om fleshlight = taper.

 

Er det noe annet jeg skal gjøre?

 

Skal jeg "halshugges" fordi jeg satt med en oppfattning som ikke hadde rot i virkeligheten? Jeg viste ikke bedre. Ingen av typene jeg har hatt har noen gang hatt behov for sexleketøy. Ikke har de runka i tide og utide heller.

Lenke til kommentar
Den dagen må jeg ha oversett.

 

Jeg har aldri eid en dildo, og aldri følt behov for det heller. Hva skal jeg med en penisformet kald dings?

 

Vibrator derimot, en slik fikk jeg i gave av exen min til 17'årsdagen.

 

En vibrator behøver ikke se ut som en penis engang. Jeg synes mest om de som er formet som små figurer, og som ikke er ment å simulere samleie med.

 

Det er hele bildet av en fyr som stapper tissen sin inn i en tube og onanerer som gir meg en kreepy følelse. Hvor forskjellig kan det være fra å bare bruke hånda ?

 

Blir ikke dette litt selvmotsigende? Du sier at du selv har vibrator (som jeg da også antar at du bruker), men for en gutt så må man klare seg med høyrehånda?

 

Hva er forskjellen?

Lenke til kommentar
Den dagen må jeg ha oversett.

 

Jeg har aldri eid en dildo, og aldri følt behov for det heller. Hva skal jeg med en penisformet kald dings?

 

Vibrator derimot, en slik fikk jeg i gave av exen min til 17'årsdagen.

 

En vibrator behøver ikke se ut som en penis engang. Jeg synes mest om de som er formet som små figurer, og som ikke er ment å simulere samleie med.

 

Det er hele bildet av en fyr som stapper tissen sin inn i en tube og onanerer som gir meg en kreepy følelse. Hvor forskjellig kan det være fra å bare bruke hånda ?

 

Blir ikke dette litt selvmotsigende? Du sier at du selv har vibrator (som jeg da også antar at du bruker), men for en gutt så må man klare seg med høyrehånda?

 

Hva er forskjellen?

Hysj, hun liker ikke ikke det spørsmålet.

Hun har hvertfall oversett det gjennom alle sidene til nå, til tross for at det er stilt utallige ganger.

Lenke til kommentar

kan du da forklare for meg hvorfor du lar samfunnet tenke for deg?

 

Syns folk er veldig opptatte hva samfunnet mener er riktig. Noen normer er greie å ha, men den dagen jeg begynner å tenke, siden alle mener det så er det nok riktig, da har dere tillatelse til å _avlive_ meg.

 

Syns det er på tide at enkeltmenneske begynner å tenke for seg selv.

Lenke til kommentar

Å antyde at jeg burde ta livet mitt fordi jeg er av en oppfatning om noe er unødvendig synes jeg. Spesielt når jeg for lengst har innrømmet at mitt syn på dette var litt vel snevert.

 

Vi har alle våre oppfatninger av ting vi ikke selv har opplevd. Man får de oppfatningene man har fra media, venner og foreldre.

 

Jeg håper fremdeles typen min aldri skaffer seg fleshlight thought. På samme måte som at jeg aldri kommer til å bruke vibrator fremfor å ty til han. Vi er sjeldent frahverandre så det skulle ikke være nødvendig med hverken det ene eller andre "hjelpemiddelet".

Lenke til kommentar
Forskjellen ligger vel i at vibrator er noe som er blitt veldig akseptert i samfunnet de siste årene.

 

Fleshlight var noe mer tabubelagt og flaut. På lik linje med barbaradukken som med jevne mellomrom dukker opp i komedier.

Ja og det er vel det som diskuteres i tråden her, at sexleketøy for jenter er ok, mens for gutter er det tabu og flaut.

 

Rart med det. :)

Lenke til kommentar

Hva er det som klassifiserer en taper? Ikke klarer og få dame, arbeidsledig, dårlig skolert, kriminell, venneløs, en som ikke klarer og bryte fra stømmen, en som bryter for mye fra strømmen, noen som prøver og være normale og ikke seg selv, folk uten høyere utdanning, fattige, rike uten venner, osv. Vi er alle tapere i følge en eller annen sin definision på hva som er en taper.

 

Personlig mener jeg at en taper er en person som er ulykkelig og som ikke er fornøyd med livet, mens en som er lykkelig og fornøyd er en vinner.

 

 

 

Om enn er imot all form for sex leketøy så er jo det greit, men om en er for leketøy for kvinner men imot det tilsvarende for menn, da blir det litt teit. Blir det samme som om noen menn ville sakt att de er for mannelige ledere men imot kvinnelige, og slikt blir det bråk av.

Lenke til kommentar

mr. objektiv is back.

 

Syns det er tøft gjort å ytre sine meninger på en mannedominert forum, særlig når de er dømt til å skape reaksjoner. Det syns jeg er kult!

 

Nå har hu jo innrømmet at hun var litt ignorant, hva mer vil dere ha ut av henne? Hvis dere vil ha fler jenter på forumet, burde vi kanskje behandle dem hyggelig, og hilse velkommen på nye/andre meninger. Ingen særbehandling! Men være hyggelig.

 

Når det er sagt, må jeg innrømme at jeg mener sexleketøy for gutter burde være like aktuelt/godkjent i samfunnet som sexleketøy for jenter, MEN når det er sagt er det jo slik at sexleketøy for kvinner har blitt omtalt i større grad enn sexleketøy for menn. Dette har gjort sitt inntrykk på Ola Normann igjennom medier ol. Jeg tør påstå det er fler kvinner som syns det er behagelig å kjøpe seg leketøy enn menn, nettopp fordi det har blitt raskere akseptert i kulturen vår. Sexleketøy har ikke noe med å være taper, heller bevisst på egen sexualitet, uavhengig om det er menn eller kvinner som bruker det. Hva med menn som får jenter til å bruke fleshlight på seg?

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Å antyde at jeg burde ta livet mitt fordi jeg er av en oppfatning om noe er unødvendig synes jeg. Spesielt når jeg for lengst har innrømmet at mitt syn på dette var litt vel snevert.

 

Vi har alle våre oppfatninger av ting vi ikke selv har opplevd. Man får de oppfatningene man har fra media, venner og foreldre.

 

Jeg håper fremdeles typen min aldri skaffer seg fleshlight thought. På samme måte som at jeg aldri kommer til å bruke vibrator fremfor å ty til han. Vi er sjeldent frahverandre så det skulle ikke være nødvendig med hverken det ene eller andre "hjelpemiddelet".

nå må du begynne å lese hva andre skriver. Jeg sa når JEG begynner å tenke...

Lenke til kommentar

Alkoholikere og narkiser er tapere, Folk som spiller bort pengene sine er tapere, Folk som lyver uten stans er tapere, gutter på 23 som har "damer" på 15 er tapere

 

Og ikke minst de som dropper ut av ungdomskolen, og aldri prøver å få seg jobb og dermed er arbeidsledige hele tiden (jeg ser jo forskjell på de forskjellige typene arbeidsledighet- Du er ikke en taper fordi du blir permittert grunnet nedgangstider liksom..)

 

Så kan jeg jo nevne at "taper" er ett ord jeg ikke tar alt for seriøst. Jeg kan kalle de jeg er glad i tapere over en lav sko uten at jeg mener det eller at de tar seg nær av det.Det er vår måte å tulle på.

 

Og jada, jeg er trangsynt, for narkiser er mennesker de og, og det er en grunn til at de ble slik de ble og blablabla.

 

Og en gutt som får jenta si til å bruke fleshlight på seg, det synes jeg bare er kult ! Er noe helt annet om han etter at hun har sovnet lurer med seg fleshlighten på badet for en kjappis uten at hun vet det fordi han ikke har lyst på henne :ph34r:

 

Og det er som han sier lengre oppe mer akseptert og mer omtalt i media. Som jente har jeg alltid vært komfertabel med å valse inn på kondomeriet uten å være redd for at noen skal se meg og slikt. Mine guttevenner derimot har vært langt mer ukomfertable med å vise ansiktet sitt der inne.

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...