Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Og kvinner lurer på hvorfor mannlige kjærester til tider har problemer med å åpne seg til de når det kommer til sex/tilfredsstillelse?

Godt å se at ikke alle er slik iallefall, men det beviser bare at jeg gjorde rett i å kun åpne meg for ei av 3 ekser gitt.

Word.

Lenke til kommentar

[quote name='Dammed' date='31/01-2009 : 18:37' post='12987883'

For meg høres det mest ut som du er så usikker på deg selv at du tør ikke å la typen din få eie noe som dette fordi du er redd for at sex leketøyet skal få all oppmerksomhet.

Jeg er absolutt ikke usikker på meg selv;)

En over nevner at han fikk fleshlight som en tullegave fra kompisene sine. Hvis det var ment som en tullegave så er jo de som gav den til han mer eller mindre av samme oppfatning som meg. ;)

Jeg skulle gjerne hatt penis for en dag for å få testa hvordan den føles. Han over nevner at det er halvveis til "the real thing". Halveis er jo ikke i nærheten engang, og jeg tviler derfor på at en mann som fikk velge mellom en kjapp omgang med dama si, eller en omgang med fleshlighten ville valgt fleshlighten.

Og det finnes faktisk jenter som gir typen tilgang til en helt enkel ukomplisert kjapp en. Det er ikke alle som krever en halvtimes forspill og evig meg stryking og kyssing hver bidige gang.

Lenke til kommentar
Og det finnes faktisk jenter som gir typen tilgang til en helt enkel ukomplisert kjapp en. Det er ikke alle som krever en halvtimes forspill og evig meg stryking og kyssing hver bidige gang.

Og det finnes flust av jenter/kvinner som ikke gjør det. Men hvis mannen da ordner seg selv som han finner best mulig, klart han er patetisk da.. :whistle:

Forresten meget imponert over hvordan du gjennom hele tråden har klart å ignorere den totale likheten mellom egen vibrator og andre sexleketøy, for begge kjønn.

Grunnen til at en fleshlight ser annerledes ut enn din egen vibrator er kun anatomi. Vi er forskjellige der nede, ser du.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Likestilling går begge veier Linn_C. Selv om du finner det disgusting trenger det ikke å være ensbetydende med at menn som bruker det er patetiske apebrød som ikke får seg noe. Freedom of speech er en ting, men du må jo forstå at du får litt dritt slengt etter deg når du sier på at diskusjon er fult av jomfruer og sosialt inhabile gutter/menn.

Lenke til kommentar
En over nevner at han fikk fleshlight som en tullegave fra kompisene sine. Hvis det var ment som en tullegave så er jo de som gav den til han mer eller mindre av samme oppfatning som meg. ;)

Haha, måten gaven ble gitt gjorde det til en tullegave. Poenget var at jeg fikk den fordi jeg hadde ikke dame for øyeblikket og da fik jeg den som et plaster på såret fordi jeg fikk ikke det real thing. Derfor var det en tullegave.

tror mest det her er trolling. men ja.

Lenke til kommentar

Jeg håper Linn_Christin troller. Hvis dette er tilfellet, så er jeg ganske imponert. 10/10.

Hvis dette IKKE er tilfellet, så må jeg bare beklage å si at jeg blir litt deprimert av å lese det du skriver.

Og til Turtlis - Du synes den er ufin, og derfor skal kjæresten din nektes å ha en? Ser du ikke hva som skurrer her?

Det blir som å si "Jeg mener at alle skal få ha sine egne meninger, bortsett fra vennene mine, de må mene det samme som meg."

Lenke til kommentar
Jeg er mer forbaused over at dere har matet trollet så lenge som dere har gjort, enn jeg er over hva trollet faktisk får seg til å skrive.

alle er generaler etter krigen.

Var ikke så lett å se i førsten om ho trollet eller ikke. Og man kan helelr ikke være 100% sikker på det nå heller, da det finnes utrolig trangsynte folk.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se ett eneste brukbart argument for at gutter ikke skal bruke fleshlight osv, nettopp fordi det ikke finnes noen!

Linn_Christin og Turtlis: Jorda kaller. Typene deres fantaserer nok om langt (for dere) verre ting enn en uskyldig, liten fleshlight. :)

Endret av Rhinox
Lenke til kommentar
Gjest Guest911

"fri tilgang" finnes ikke, muligens "nesten fri tilgang" i den første perioden i et forhold. Jeg har to bleieunger i hus og fullstappa hverdag. Jeg har ikke fått sex mer enn 5 ganger av kona de fire siste mnd. Enhver mann med normal sexdrift tyr til frk. høyre ved behov i slike situasjoner, og alternativer som fleshligth osv vil også bli brukt. Kona synes det er bedre at gubben ordner seg på egenhånd istedet for å mase og drive med sexpress som heller skader forholdet enn å bringe enn sammen. Kosen kan en ta etterpå likevel om det skal være så viktig :D

P.S.

Jeg fikk en fleshligth look alike sak av kona for et halvt år siden....hun syntes jeg fikk for lite...snilt gjort :)

Lenke til kommentar

Morsom tråd :p Har holdt meg våken noen minutter nå =) Jeg er enig med gutta, konseptet er det samme; sexleketøy. Enten må du være imot konseptet (altså sexleketøy for BÅDE gutter og jenter er ekkelt), ellers må du forklare oss hva nøyaktig du mener. De argumentene jeg har hørt holder ikke, de forklarer bare hvorfor konseptet er ekkelt, men da må det jo appelere til begge kjønn (og dermed dildoer/vibratorer også). Stimulans er fellesnevneren her.

Når det er sagt, FORSTÅR jeg hva dere jenter mener, det har jeg ingen problemer med, men føler allikevel at argumentasjonen ikke holder mål. Dette blir MEGET spennende å lese videre om ;)

EDIT: Leser i noen tråder at man kommer med negative innslag (Troll, ol), hva er poenget? Uansett hva noen av dere mener, må dere huske på at dette er en mening. Jentene må jo få lov til å ha en mening de også, uansett hva vi måtte mene om den. Det samme gjelder andre veien! (Hint: skriv "jeg mener" foran det dere vil skrive :p).

Endret av w3p
Lenke til kommentar
EDIT: Leser i noen tråder at man kommer med negative innslag (Troll, ol), hva er poenget? Uansett hva noen av dere mener, må dere huske på at dette er en mening. Jentene må jo få lov til å ha en mening de også

Takk for det!

Med en gang man har en litt annen mening enn flertallet er man tydeligvis ett troll. Nå er flertallet her inne gutter, mens jeg selv er jente.

Det skrikes høyt om likestilling. Jeg for min del har aldri vært den som skriker om likestilling, og kunne tenkt meg at ting var litt mer slik de var før ;) (mor lager mat og steller hus og barn mens mannen jobber osv ) Det er artig hvordan mange av gutta her umiddelbart tror jeg er en rødstrømpe som aktivt bruker sexleketøy og er enorm tilhenger av likestilling :ermm:

Jeg viste faktisk ikke at "fleshlight" var så enormt utbredt som det tydeligvis er. Innbilte meg at de fleste gutter fremdeles foretrakk høyrehanda dersom de ikke hadde tilgang på ekte vare.

Min antagelse om at gutter med fleshlight var "tapere som ikke får seg dame" var dermed besluttet grunnet min uvitenhet, på samme måte som at det tidligere bare var 40 år gamle alenemødre uten mannfolk som hadde dildo i nattbordskuffen .

Jeg tror fremdeles at fleshlight er mer utbredt blant gutter som av en eller annen grunn ikke har mulighet til å få seg ekte vare (les: dame) . Jeg er sikker på at det sitter en eller annen taper der ute med fleshlight også, men har i denne tråden forstått at det også er vanlige menn som aktivt koser seg med fleshlighten sin. Fint for dere ! :)

Lenke til kommentar
Jeg er mer forbaused over at dere har matet trollet så lenge som dere har gjort, enn jeg er over hva trollet faktisk får seg til å skrive.

alle er generaler etter krigen.

Var ikke så lett å se i førsten om ho trollet eller ikke. Og man kan helelr ikke være 100% sikker på det nå heller, da det finnes utrolig trangsynte folk.

Det er nok ikke trolling i det hele tatt, deverre.

LC har i flere av trådene i "seksualitet" og "samliv" litt.. Alternative (trang)syn. ;)

Lenke til kommentar

Bortsett fra mitt syn på fleshlighten vil jeg påstå at jeg ikke er trangsynt

Med mindre du mener at det er trangsynt av meg å være imot utroskap også da?

Kom gjerne med eksempler på andre meninger jeg har som er trangsynte, da det er veldig informativt for meg å vite slikt. Jeg har hittil sett på meg selv som alt annet enn trangsynt :)

Lenke til kommentar

(trang) sto i parantes. Alternative/rare/trange syn totalt sett har jeg lett for å finne.

F.eks ang. sjalusi, venner av motsatt kjønn, byturer og slikt.

Men det er deres forhold, og dere får ha det i fred akkurat som det passer dere. Ingen andres sak det, så det er ingen vits at jeg lister opp alt jeg finner rart/trangsynt med deg her :)

Lenke til kommentar

At jeg av respekt for kjæresten har droppet pizza-og filmkveld i sofaen med gamle guttekompiser er trangsynt det altså?

Og at jeg hadde syntes det var hyggelig å få bli med typen på fest en gang iblant istedet for å sitte hjemme alene... det og?

Ja.. da er jeg faktisk ufattelig trangsynt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...