ilpostino Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Sannhetsord: Selv om vi ikke forteller at vi runker så betyr ikke det at vi ikke runker. +1 Linn_Christin: du tror vel kjæresten din forteller deg alt slik også.... Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det må være opp til hver enkelt å skaffe seg en slik, men den kommer ikke inn i mitt hus. Ser du sier at det er opp til hver enkelt, men samtidig hadde du nektet typen din det hvis han ville skaffet seg en sånn en? What’s up with that? Er da helt normalt for alle (ikke bare gutter) å ta seg en kjapp en alene noen ganger uansett hvor mye tilgang på sex de har, og hvis de vil bruke denne fleshlighten til en forandring er det vel ikke noe galt i det? Det er jo ikke snakk om å velge leketøyet over partneren her. Og denne fleshlighten er jo akkurat på lik linje med dildoen. Den burde hvertfall være det! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Selvfølgelig er det normalt, skulle tro det var mindre normalt med at typen/dama var tilgjengelig til å hoppe i køya 24/7. Sexleketøy = Sexleketøy. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tydeligvis ikke for enkelte personer her inne. Hvis det er for dem går det greit, men er det for gutter, nei da er det æsj æsj ekkelt griseri. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Triste argument fra Linn Christine må jeg si, hun setter alle under en bås og tror alle er som vennegjengen hennes Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Av og til lurer jeg på hvorfor vi menn lot kvinner komme opp med kvinnefrigjøringen og alt det der. For "likestillingen" går helt klart ikke begge veier. Dildo er sexleketøy Fleshlight er sexleketøy Linn: Anser du jenter som bruker dildo som tapere? Om du ikke gjør det så er du ikke fan av likestilling. Det du derimot er for er slik som de flest kvinner vil ha det, "likestilling". "Likestilling"'en i disse går tydeligvis bare en vei, dette kan man tydelig se i det norske utdaningssystemet. Nå skal jeg ikke skrive noe mer om hva kvinner somregel mener med "likestilling" for det tror jeg hvert eneste oppegående menneske har fått med seg. Endret 31. januar 2009 av Gordion Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Beklager, gidder ikke gå over alle 6 sidene i en så åpenbar tråd, men er det virkelig noen som tror de har rett til å kritisere andre for sexleketøy? Kjenner forsåvidt nesten ingen av venninene som ikke har dildo eller vibrator, så er det plutselig moralt forkastelig for menn å gjøre det samme? Bad dog. (Dog selv kommer jeg aldri til å trenge en, men andre har ingenting med det å gjøre). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg syns det er idiotisk å legge seg opp i andres sexvaner i det hele tatt, jeg. Med mindre det er snakk om noe ulovlig, selvfølgelig Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Det må være opp til hver enkelt å skaffe seg en slik, men den kommer ikke inn i mitt hus. Ser du sier at det er opp til hver enkelt, men samtidig hadde du nektet typen din det hvis han ville skaffet seg en sånn en? What’s up with that? Er da helt normalt for alle (ikke bare gutter) å ta seg en kjapp en alene noen ganger uansett hvor mye tilgang på sex de har, og hvis de vil bruke denne fleshlighten til en forandring er det vel ikke noe galt i det? Det er jo ikke snakk om å velge leketøyet over partneren her. Og denne fleshlighten er jo akkurat på lik linje med dildoen. Den burde hvertfall være det! Helt riktig, skal vi gutta se på at damene stikker noe i innovertissen når vi ikke får lov til å svøpe utovertissen vår i noe? Det er ikke likestilling, dessuten må begge parter i et intimt forhold bestemme over sine kjønnsorgan, det har gutter og jenter vært vant med lenge, hvorfor gjelder det ikke i et forhold hvor begge ønsker å være seksuelt aktive med hverandre? Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Linn: Anser du jenter som bruker dildo som tapere? Ingen vits å spørre, hun har ignorert det spørsmålet de 20 gangene det har kommet. Hun har ikke svar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Single gutter runker nok betydelig mer enn gutter i forhold. Mange gutter jeg kjenner som er i forhold har ALDRI behov for å ta seg en runk Jeg tipper kjæresten din tar seg en runk i ny og ne, men velger å ikke fortelle det fordi du blir jævlig fornærma. Du sier du har eid en vibrator selv, og det blir det samme som å eie f.eks en fleshlight. Det er jo ikke selve boksen de tenner på heller, det er jo følelsen. Når jeg leser denne tråden jeg er så vanvittig takknemlig for at jeg ikke er så trangsynt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Enkelte her høres ut som ei jente kjæresten ikke tør å si sånne ting som at han runker til, fordi hun blir så sabla sinna og spydig bare vi hentyder til det her i tråden. Endret 1. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Det kan jo være at han faktisk ikke runker da. Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg går ikke i senga og tar meg en "runk" hvis typen er borte. Og det er jo ingen selvfølge at alle gjør det. Endret 1. februar 2009 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg kan si med hånden på hjertet at jeg går ikke i senga og tar meg en "runk" hvis typen er borte. blir vel heller i dusjen da Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 blir vel heller i dusjen da Hahaha, den var fin.. :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) hehe, jeg har mer enn nok med å vaske det helvettes håret mitt enn å tafse på meg selv Endret 1. februar 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg tenkte jeg skulle henvise de skeptiske kvinnfolka her til å heller poste på kvinneguiden, men når jeg sjekka så viste det seg at tilogmed de ikke så noe galt i fleshlight. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 JEG synes den er ufin. Og det må da for pokker være lov å ha flere meninger om en ting, uten å få "høre det" Hvis du Lars, føler for å kjøpe deg en skal jeg ikke kalle deg en taper og fortelle hvor lavmål det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg