Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"

ilpostino

Anbefalte innlegg

Jeg må si det var to fantastiske bidrag til "diskusjonen" .

Jeg får ha lov til å sitte med den meningen jeg har .Jeg er slettes ikke alene om å ha denne oppfatningen av "lommefitte" . Det er ikke mange helgene siden jeg og venninnene mine satt og lo oss skakk av denne typen sexleketøy for menn :)

Det sier vel egentlig mest om deg og omgangskretsen din..

Argumentene dine er jo helt latterlige, får en mistanke om at du bare troller her.

Hvorfor skal det være forskjell? Hvis en dame er alene hjemme, og er kåt, da er det greit at hun bruker dildo/vibrator? Er det ikke? Det er du antageligvis enig i. Så hvis en mann er alene hjemme og er kåt, da er det vel greit at han bruker en Fleshlight for å oppnå nytelse? Hvis du virkelig mener at menn som bruker Fleshlight er patetiske så synes jeg synd på deg, for da er det noe virkelig galt med deg.

Enig med deg.

Enten troller du, Linn, eller så må du seriøst revurdere det du sier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stakkars uptighte tøvpeiser.

En vibrator, eller en fleshlight for den saks skyld, kan jo absolutt nyttes i samkvem. Og for de som "ikke trenger" sexleketøy i forhold, have fun missing out. Håper dere ser fram til misjonær i mørket annenhver fredag for life.

Lenke til kommentar
fleshlight er noe for ensomme tapere som ikke klarer å få seg dame, og som i ett desperat forsøk på variasjon fra høyrehånda si tyr til dette spesielle "hjelpemiddelet". Og eventuellt kåte jomfrugutter som er nysgjerrig på hvordan det føles med noe annet enn hånda

Problemet er jo at du ikke greier å plassere fleshlight og andre sexleketøy for kvinner under samme gren, noe som det absolutt bør være.

Morsomt hvor høyt du setter deg selv, bare for at du har type, samtidlig som de uten kjæreste blir noen tapere dersom de tyr til leketøy som fleshlight(selvfølgelig menn, somehow)

Lenke til kommentar

Enig med Salabimen der, altså. Så altså, da er alle jenter som er single, som bruker dildo... tapere som ikke klarer å få seg kjæreste? :wee: Når det skal sies, klarer vel alle og skaffe seg kjæreste. (Du er ikke den eneste, just for information)

Samme sak, dildo, fleshlight, analkuler.. Whatever.

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere; Fleshlight er sikkert nice det, men den kommer ikke her i hus. JEG syns det er en ekkel dings.

Jeg dømmer ingen for å bruke det..

Dildo av flere slag(inkl "lommefitter") går jo under samme kategori: sexleketøy! Typen koser seg med ei fleshlight og jeg ruger på en butplugg =samme ulla.

Bare for ordens skyld: det var et eksempel!

Lenke til kommentar
I forhold har jeg ikke behov for sexleketøy.

..men når du ikke er i forhold så har du behov? Og da blir du en patetisk taper som ikke klarer å få seg type? :roll:

Kjønn og eventuelt hjelpemiddel er egentlig uvesentlig i diskusjonen. Spørsmålet er om det er helt ok å tilfredsstille seg selv, forhold eller ei.

Hvordan man så velger å gjøre det, dildo, buttplug, opplåsbar sau eller en dorull er irrelevant.

Og om du mener at onani i seg selv er patetisk og for tapere, så bør du flytte tilbake noen århundrer.

Makan til trangsynthet og likestilling som har tippet over kanten.

Endret av toth
Lenke til kommentar
Selv om man har tilgang på mus, så er det av og til man bare vil ta seg en wank.

Greit, dere er ikke tapere fordi dere føler for å stappa kølla ned i en tube. Det er helt normalt.

At jeg er konsvervativ har jeg aldri hørt før :)

Og hvor har jeg uttalt at "dildo er helt ok"?

Dere gutter som begynner med likestillingspjattet deres.

Når sluttet høyrehånda å være bra nok "for en rask en"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Når sluttet høyrehånda å være bra nok "for en rask en"?

Den samme dagen fingrene til kvinner ble byttet ut med en dildo, I guess^^

Oh snap!

Lenke til kommentar
Som jeg sa tidligere; Fleshlight er sikkert nice det, men den kommer ikke her i hus. JEG syns det er en ekkel dings.

Jeg dømmer ingen for å bruke det..

Dildo av flere slag(inkl "lommefitter") går jo under samme kategori: sexleketøy! Typen koser seg med ei fleshlight og jeg ruger på en butplugg =samme ulla.

Og jeg sier også igjen; Det er ikke DU som skal bruke den heller..

Enkelte ting må man da kunne få gjøre for sin egen del. Hvorfor skal dere bestemme over kjæresten deres?

For meg virker det litt som om dere er usikre på dere selv, siden dere ikke forstår at han kan "velge" en ting over dere. Det er jo ikke det det handler om. Av og til kan man ha godt av en kjapp én uten at det er noe spesiell nytelse av det. Jeg gjorde også ting alene da jeg var samboer, men det var mest fordi jeg sov så godt etterpå.. Og om han hadde fleshlighta seg i dusjen etterpå hadde jeg ikke klikka for det liksom..

(Nå er ikke dette skrevet som en analyse på dere om at dere har dårlig selvtillitt eller noe, jeg bare sier det :) )

Lenke til kommentar

Den dagen må jeg ha oversett.

Jeg har aldri eid en dildo, og aldri følt behov for det heller. Hva skal jeg med en penisformet kald dings?

Vibrator derimot, en slik fikk jeg i gave av exen min til 17'årsdagen.

En vibrator behøver ikke se ut som en penis engang. Jeg synes mest om de som er formet som små figurer, og som ikke er ment å simulere samleie med.

Det er hele bildet av en fyr som stapper tissen sin inn i en tube og onanerer som gir meg en kreepy følelse. Hvor forskjellig kan det være fra å bare bruke hånda ? For "en kjapp en" fordi dama er bortreist burde dama være mer enn nok. Derfor jeg trakk konklusjonen med at det bare er de som ikke har sjangs å få seg ett vanlig ligg som skaffer seg fleshlight. For å få følelsen av noe "annet" enn høyrehanda.

Single gutter runker nok betydelig mer enn gutter i forhold. Mange gutter jeg kjenner som er i forhold har ALDRI behov for å ta seg en runk ;)

Lenke til kommentar

Herlig at det er noen jenter på vår side her. Skulle bare mangle.

Det er ikke opp til deg LC å avgjøre hva som er nok for en annen person. Om du bruker en dildo eller en vibrator spiller forsåvidt ingen rolle. De utfører samme oppgave, de stimulerer.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Single gutter runker nok betydelig mer enn gutter i forhold. Mange gutter jeg kjenner som er i forhold har ALDRI behov for å ta seg en runk ;)

HAHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHA

Sannhetsord: Selv om vi ikke forteller at vi runker så betyr ikke det at vi ikke runker.

Lenke til kommentar

Ser ut som du tar alle under en kam. Det som høres mest LOGISK ut for meg akkurat nå, er at du egentlig ikke bryr deg så mye lengre om en mann bruker fleshlight eller ikke, men du er for stolt til å si at du egentlig er enig med de andre som sier i mot deg (og de HAR veldig gode argumenter). Det er det jeg tror, og hvis du faktisk mener det du sier så må jeg si at jeg er veldig overrasket. Men vi har alle våre meninger.

Lenke til kommentar
Hvor forskjellig kan det være fra å bare bruke hånda ?

La meg si det slik, VELDIG forskjellig. Helt ærlig så er det halvveis to the real thing. Fikk det som en tullegave fra noen kamerater, og den lå i skapet i et par uker, så ble jeg nysgjerrig og vips så måtte den testes. For å si det slik så blir ikke høyre hånden brukt lengre. Damer er selvsagt første valget, men gud så mye bedre det er å ikke bruke høyre hånden når man ikke har et bedre valg.

Om en vibrator er formet som en penis eller ikke, så er det fortsatt et sex leketøy.

For meg høres det mest ut som du er så usikker på deg selv at du tør ikke å la typen din få eie noe som dette fordi du er redd for at sex leketøyet skal få all oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Greit, dere er ikke tapere fordi dere føler for å stappa kølla ned i en tube. Det er helt normalt.

Hva legger du i "taper", egentlig?

Dere gutter som begynner med likestillingspjattet deres.

Og problemet ditt med likestilling er? Plager det deg at vi har det, da?

At jeg er konsvervativ har jeg aldri hørt før :)

Bare å venne seg til det når en faktisk står for forholdsvis konservative utsagn, det. :)

Uansett hvor "creepy" det kanskje virker for deg å "stappe kølla ned i en tube", som du sier, så er det strengt tatt snakk om å tilfredstille seg selv?

Hva er problemet med å gjøre det på andre måter enn ved bruk av hånda, egentlig?

Lenke til kommentar

Og jeg sier også igjen; Det er ikke DU som skal bruke den heller..

Enkelte ting må man da kunne få gjøre for sin egen del. Hvorfor skal dere bestemme over kjæresten deres?

For meg virker det litt som om dere er usikre på dere selv, siden dere ikke forstår at han kan "velge" en ting over dere.

Ehm. jeg er jo klar over det da. Har ingen kuk festet på kroppen til å stikke i fleshen..

Personlig SYNES jeg og TENKER at den er ekkel. Det må være opp til hver enkelt å skaffe seg en slik, men den kommer ikke inn i mitt hus. Og hadde mannfolket nekta meg den og den dildoen, hadde jeg såklart ikke kjøpt den ;) Det er ikke det at jeg nekter han ting og gjør det samme selv.

Og nei, jeg er ikke usikker på meg selv :)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...