Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"


ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fleshlight er noe for ensomme tapere som ikke klarer å få seg dame, og som i ett desperat forsøk på variasjon fra høyrehånda si tyr til dette spesielle "hjelpemiddelet". Og eventuellt kåte jomfrugutter som er nysgjerrig på hvordan det føles med noe annet enn hånda

 

Bytt ut noen få ord, som fleshlight med dildo, dame med mann og jomfrugutter med jenter.

 

Helt ufattelig at noen ikke klarer å se hvor feil dette blir å si. Samme om du synes det er ekkelt eller ikke, grunnen for det er helt latterlig.

Lenke til kommentar

I praksis er det jo mye det samme;

 

Et instrument som imiterer det motsatte kjønns kjønnsorgan.

Brukes til å oppnå orgasme

Et alternativ til hender osv.

 

Og det å si at dildoer er bedre fordi ikke alle jenter klarer å oppnå orgasme med fingrene blir feil. Ikke alle jenter klarer det med fingrene, men jenter som klarer det kjøper dildoer de og?

Lenke til kommentar
I praksis er det jo mye det samme;

 

Et instrument som imiterer det motsatte kjønns kjønnsorgan.

Brukes til å oppnå orgasme

Et alternativ til hender osv.

 

Og det å si at dildoer er bedre fordi ikke alle jenter klarer å oppnå orgasme med fingrene blir feil. Ikke alle jenter klarer det med fingrene, men jenter som klarer det kjøper dildoer de og?

Nå er det forskjell på dildo og vibrator, da, og begge regnes som sexleketøy (de kan jo også kombineres), så å si at begge er imitasjoner av det motsatte kjønns kjønnsorgan blir til dels feil, da en vibrator vibrerer, og gjerne ikke brukes på samme måte som en dildo/penis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
dildo er noe for ensomme tapere som ikke klarer å få seg type, og som i ett desperat forsøk på variasjon fra fingrene sine tyr til dette spesielle "hjelpemiddelet". Og eventuellt kåte jomfrujenter som er nysgjerrig på hvordan det føles med noe annet enn fingra

:dremel:

Lenke til kommentar
I praksis er det jo mye det samme;

 

Et instrument som imiterer det motsatte kjønns kjønnsorgan.

Brukes til å oppnå orgasme

Et alternativ til hender osv.

 

Og det å si at dildoer er bedre fordi ikke alle jenter klarer å oppnå orgasme med fingrene blir feil. Ikke alle jenter klarer det med fingrene, men jenter som klarer det kjøper dildoer de og?

Nå er det forskjell på dildo og vibrator, da, og begge regnes som sexleketøy (de kan jo også kombineres), så å si at begge er imitasjoner av det motsatte kjønns kjønnsorgan blir til dels feil, da en vibrator vibrerer, og gjerne ikke brukes på samme måte som en dildo/penis.

 

Formen stammer vel likevel fra en penis?

Lenke til kommentar

Jeg blir oppgitt av å lese hva Linn og turtlis skriver.

 

Kult at menn, som både er mindre følsomme der nede, og har kortere og svakere orgasmer enn dere ikke skal få lov til å ha det litt bedre en gang iblandt høyrehånda ikke virker så spennende.

 

Jaja, har banan i mikroen klar for penetrering om.. 25 sekunder, så får vel suse!

 

Kos deg med typen Linn, jeg misunner deg faktisk =(

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen begynte fordi jeg og turlis sa "vi ville ta livet vårt" hvis typene våre gikk til innkjøp av en.

 

Det er ikke slik at jeg hadde tatt livet mitt - det er jo bare noe jeg (og sikkert turlis også) bruker for å sette ting litt på spissen. Vi er IKKE suicidale rødstrømper ;)

 

Tror typen min hadde blitt rimelig gretten dersom jeg hadde valgt en runde med dildoen fremfor han. Jeg for min del hadde blitt såret dersom typen min hadde foretrukket ei kald lommefitte fremfor meg. (Av typrn: gleder meg til Linn drar på jobb så jeg kan finne frem sjømannsbruden min!!!!)

 

I forhold har jeg ikke behov for sexleketøy. Det er slik jeg vil ha det. Og jeg håper typen min ikke har behov for sexleketøy.

 

Han er forøvrig av samme oppfatning som meg. Fleshlight er pinlig og ekkelt.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Jeg må si det var to fantastiske bidrag til "diskusjonen" .

 

Jeg får ha lov til å sitte med den meningen jeg har .Jeg er slettes ikke alene om å ha denne oppfatningen av "lommefitte" . Det er ikke mange helgene siden jeg og venninnene mine satt og lo oss skakk av denne typen sexleketøy for menn :)

 

Det sier vel egentlig mest om deg og omgangskretsen din..

Argumentene dine er jo helt latterlige, får en mistanke om at du bare troller her.

 

Hvorfor skal det være forskjell? Hvis en dame er alene hjemme, og er kåt, da er det greit at hun bruker dildo/vibrator? Er det ikke? Det er du antageligvis enig i. Så hvis en mann er alene hjemme og er kåt, da er det vel greit at han bruker en Fleshlight for å oppnå nytelse? Hvis du virkelig mener at menn som bruker Fleshlight er patetiske så synes jeg synd på deg, for da er det noe virkelig galt med deg.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Tror typen min hadde blitt rimelig gretten dersom jeg hadde valgt en runde med dildoen fremfor han.

Det var jo aldri snakk om å velge ei ekte jente fremfor en fleshlight? Hvor får du dette fra?

Men de som ikke har dame, eller ikke er så frempågående players at de er ute hver helg og sjekker opp det som kryper og går av hunnkjønn, ser jeg for meg at det må være greit å ha et alternativ til sine egne hender.

Han er forøvrig av samme oppfatning som meg. Fleshlight er pinlig og ekkelt.

Dere er konservative, flott, dere stemmer sikkert FRP eller KRF i samme slengen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...