Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"


ilpostino

Anbefalte innlegg

Du stiller selvfølgelig opp hver gang (24/7) sambisen din vil ha en avsuging?

 

Selvsagt! Det er jo derfor han har meg :yes:

 

Det som er sagt ovenfor her er et godt poeng. For gutter er det enkelt å klappe laksen, mens for mange jenter er det vanskelig og ikke "nok" med fingrene.

 

Når det er sagt så bruker jeg aldri sexleketøy med mindre typen er grådig en og sier nei takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke det er en god nok "unnskyldning" på hvorfor det er greit for jenter og ikke greit for gutter. Jenter som klarer å komme med bare fingrene da, skal ikke de ha leketøy?:p

 

Kanskje en fleshlight er dritdigg, blir for dumt at typen ikke skal kunne bruke en fordi damen synes det er ekkelt og at hånden burde holde.

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Når det er sagt så bruker jeg aldri sexleketøy med mindre typen er grådig en og sier nei takk

 

så det er veldig greit at du bruker sexleketøy men det er den ekkleste tingen i verden hvis typen skulle finne på å bruke det? du får unskylde meg men nå synes jeg du høres veldig egoistisk ut.

Lenke til kommentar
Hvis typen fikk velge er jeg ikke i tvil om at han ville kasta fleshlighten til helvete (om han hadde hatt en)

 

Så hvis du drar på ferie uten han, og han har ingenting annet enn høyrehånda si(som ikke er så spennende) får han ikke bruke en fleshlight?

 

 

Poenget mitt er at vi gutter burde å få bruke sexleketøy når det er krisetider.

Lenke til kommentar

det finnes tusenvis av gutter som klarer seg med bare hånda si.

 

fleshlight er noe for ensomme tapere som ikke klarer å få seg dame, og som i ett desperat forsøk på variasjon fra høyrehånda si tyr til dette spesielle "hjelpemiddelet". Og eventuellt kåte jomfrugutter som er nysgjerrig på hvordan det føles med noe annet enn hånda

 

Jeg har ikke troa på at en fyr med dame og jevn tilgang til sex tyr til fleshlight i tide og utide.

 

Jeg hadde forresten aldri reist fra typen min for å dra til syden, så det kommer ikke til å skje.;)Tviler på at han føler behov for det uansett.

 

Jaja, jeg ber jo om å bli mislikt her inne. Har forstått såppass at det er nok av jomfruer og dameløse menn her. Dere har herved min fulle tillatelse og forståelse for å ønske variasjon fra høyrehånda. Heller fleshlight enn horer :) Det er jo ulovlig uansett nå.

Lenke til kommentar
det finnes tusenvis av gutter som klarer seg med bare hånda si.

 

fleshlight er noe for ensomme tapere som ikke klarer å få seg dame, og som i ett desperat forsøk på variasjon fra høyrehånda si tyr til dette spesielle "hjelpemiddelet". Og eventuellt kåte jomfrugutter som er nysgjerrig på hvordan det føles med noe annet enn hånda

 

Jeg har ikke troa på at en fyr med dame og jevn tilgang til sex tyr til fleshlight i tide og utide.

 

Jeg hadde forresten aldri reist fra typen min for å dra til syden, så det kommer ikke til å skje.;)Tviler på at han føler behov for det uansett.

 

Jaja, jeg ber jo om å bli mislikt her inne. Har forstått såppass at det er nok av jomfruer og dameløse menn her. Dere har herved min fulle tillatelse og forståelse for å ønske variasjon fra høyrehånda. Heller fleshlight enn horer :) Det er jo ulovlig uansett nå.

 

Misliker deg ikke ... enda ... men du har noen rare synspunkter, det må jeg innrømme.

 

 

 

Jeg er iallefall ikke medlem av singelbølgen, sånn by the way. :)

Lenke til kommentar
Jeg må si det var to fantastiske bidrag til "diskusjonen" .

 

Jeg får ha lov til å sitte med den meningen jeg har .Jeg er slettes ikke alene om å ha denne oppfatningen av "lommefitte" . Det er ikke mange helgene siden jeg og venninnene mine satt og lo oss skakk av denne typen sexleketøy for menn :)

 

 

That's the beauty of it. Alle har sine meninger.

 

 

Blir jo litt feil å ''flire'' av mannfolk som bruker en fleshlight. Vi mannfolk flirer ikke av kvinnfolk som bruker en vibrator :p

Lenke til kommentar

La henne ha sin mening, hun kommer ikke til å forandre på den uansett hvor mye dere argumenterer. Er jo gøy å høre ulike folks meninger, selv om de setter dem på spissen for å provosere fram reaksjoner.

 

Har selv lyst til å prøve fleshlight for gøy. Lurer på hvordan den føles. Når de klarer å komme på et så genialt navn, så har jeg tro på resten av arbeidet deres.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal dere få ha deres egne meninger. Freedom of speech er noe verdifult uten tvil. Men synes også at det burde være likestilling egentlig - skjønner fremdeles ikke hvorfor jenter kan godt bruke det og gutter er nei nei.

 

Men jeg bryr meg egentlig ikke noe om det i hele tatt - jeg har aldri brukt en, har ikke planer om å bruke en og kommer ikke til å skaffe en ;)

 

Er tross alt bare unggutten..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...