Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting galt med å eksperimentere litt og kjøpe seg leketøy. Det er selve lommefitta JEG syns er ekkel.. Har hørt så mye kvalmt og uhygienisk om de at jeg vil ikke vite av en slik dings, og hvertfall ikke her i hus (ikke at han har planer om å skaffe seg en!).

Lenke til kommentar
Ingenting galt med å eksperimentere litt og kjøpe seg leketøy. Det er selve lommefitta JEG syns er ekkel.. Har hørt så mye kvalmt og uhygienisk om de at jeg vil ikke vite av en slik dings, og hvertfall ikke her i hus (ikke at han har planer om å skaffe seg en!).

En uvasket fleshlight er da ikke noe mer uhygienisk enn en uvasket dildo?

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar
hørt om blowjob? :ph34r:

Haha. Selvsagt. Jeg bare tror ikke at du ALLTID er tilgjengelig, eller at han ALLTID har lyst til å "bruke" deg (ikke ment som noe negativt om deg, altså. ;) ) kun for sin egen tilfredsstillelse. Hadde du bare smilt og vært glad om han hadde bedt deg om å suge ham, uten at han hadde lyst til å gjøre noe for deg? (da gjerne flere ganger)...

Har en kompis som kjøpte en slik. Eller, korreksjon: fikk en. Av kjæresten. Kun for gøy. De brukte den sammen. Er vel ikke noe som står tilbake for det heller?

Endret av Right
Lenke til kommentar
Man kan da vaske en fleshligh? (og dildo)

Prippen thou name is Turtlis(:p)

My point exactly. :)

En fleshlight går an å vaske.. Samme gjør en dildo..

Så en fleshlight er ikke no mer uhygienisk enn en dildo så lenge den vaskes.

Alikevel fremstilles en fleshlight mer uhygienisk og ekkelt enn en dildo..

I don't get it :|

Virker som likestilling kun funker andre veien :p

Lenke til kommentar

Den går jo an å vaske den, slik som alt mulig annet. Jeg er da ikke såå blond selv om jeg farger håret noe mørkere enn den egentlige hårfargen.

Men POENGET, som jeg skrev, JEG synes de er skikkelig diskøstinge!

Sikkert godt for et mannfolk å stikke kuken i en slik. De skal vist være myke og gode :p

Men det er ikke noe som kommer i mitt hus hvertfall. Og hadde mannfolket mitt ment det samme om en plastdings som jeg ville gå til innskaffelse av, hadde jeg selvfølgelig ikke kjøpt den ;)

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Den går jo an å vaske den, slik som alt mulig annet. Jeg er da ikke såå blond selv om jeg farger håret noe mørkere enn den egentlige hårfargen.

Men POENGET, som jeg skrev, JEG synes de er skikkelig diskøstinge!

Men det er jo ikke DU som skal bruke den heller? :whistle:

Endret av Lise04
Lenke til kommentar

Greit nok at du ikke finner selve greia så attraktiv, men den derre "Ammagaaaad azz, det er sååå patetisk"-innstillingen er stusselig. Folk kan være så trangsynte de bare gidder for min del, men det er ikke store forskjellen på en slik en og alt det jenter putter i seg.

Å bruke som argument at "damen er tilgjengelig" holder bare ikke. Tipper dere ikke er klare for innkjøring 24/7, og dessuten hender det mennesker trenger tid for seg selv. Å nappe løken blir sikkert kjedelig i lengden, og hadde kjæresten min ville bruke ting for å tilfredstille seg selv, hadde jeg syntes det er flott.

Hadde jeg ikke likt selve leken, hadde jeg ikke trengt å ha noe med den å gjøre. Han trenger sikkert ikke sette den på nattbordet til utstilling. ;)

Edit: Dessuten er hygiene en selvfølge, spør du meg.

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar
Noe mer patetisk enn fleshlight finner du ikke da. Hadde typen min jobbet i nordsjøen, eller vært sammen med ei som var grådig på seg selv så kunne jeg muligens forstått hans behov for å nappe løken i en gummidings ... men ... nei!

Det er bare å begynne å forklare deg, hvorfor fleshlight er patetisk når dildoparty er flott og frigjort.

..eller er det bare patetisk for dem som er i forhold med en nymfo? Er det hverken patetisk eller ekkelt om det er snakk om en singel kar? For du dømmer jo ikke single jenter med dildoer?

Lenke til kommentar

1) Hvorfor er en fleshlight så mye eklere enn en Dildo? Hvis man vasker og steller godt med den ser jeg ikke hva som er så ekkelt og uhygenisk.

2) Hvorfor prater alle om å ta livet sitt? Rett til å ta livet sitt hvis mannen brukte et leketøy en gang i blandt?

3) Er problemet at mange av jentene her føler at mannen velger leketøyet framfor dem? Gjelder da det samme dem, hvis de hadde et leketøy?

Man kan jo ikke være tilgjengelig hele tiden. Så lenge man ikke blir avvist når man har lyst på noe godt, og mannen velger fleshlighten isteden, så ser jeg ikke problemet her.

Endret av Venom
Lenke til kommentar
Jeg synes fremdeles det er ufattelig patetisk med fleshlight though. Når typen har fri tilgang hadde jeg med full rett kunne tatt livet mitt dersom han hadde tatt en omgang med fleshlighten fremfor å få noe av meg.

det er like patetisk som de dildoene som du sikkert har i nattbordskuffen din ;) velger du en dildo en gang i blandt fremfor sambisen synes du virkelig sambisen din skal føle seg truet fordi du ikke bruker han? jeg tror virkelig det er svært få som føler seg truet av en dildo i et forhold.

hørt om blowjob?

Du stiller selvfølgelig opp hver gang (24/7) sambisen din vil ha en avsuging?

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg holdt på å skrive et langt innlegg her, men så fant jeg ut at jeg ikke vil legge ut for mye detaljer om mitt og kjærestens sexliv :p

Anywho..

Jeg kan forstå at single gutter/menn vil kjøpe noe sånt, men jeg tror ikke jeg hadde syntes at det var så kult om kjæresten min måtte ty til en falsk vagina, men det er meg. Jeg er litt usikker på meg selv, det vet jeg, og dette vet også kjæresten min, som respekterer og viser forståelse for dette (så godt han kan ^^).

Til jentenes forsvar så vil jeg understreke at for en del jenter holder det ikke med "seg selv" engang for å oppnå orgasme.

Lenke til kommentar
Greit nok at du ikke finner selve greia så attraktiv, men den derre "Ammagaaaad azz, det er sååå patetisk"-innstillingen er stusselig. Folk kan være så trangsynte de bare gidder for min del, men det er ikke store forskjellen på en slik en og alt det jenter putter i seg.

Å bruke som argument at "damen er tilgjengelig" holder bare ikke. Tipper dere ikke er klare for innkjøring 24/7, og dessuten hender det mennesker trenger tid for seg selv. Å nappe løken blir sikkert kjedelig i lengden, og hadde kjæresten min ville bruke ting for å tilfredstille seg selv, hadde jeg syntes det er flott.

Hadde jeg ikke likt selve leken, hadde jeg ikke trengt å ha noe med den å gjøre. Han trenger sikkert ikke sette den på nattbordet til utstilling. ;)

Edit: Dessuten er hygiene en selvfølge, spør du meg.

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...