Mirann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ville tilstander pga. at to jenter har mening om sexleketøy? Fantastisk. Det blir ropt høyt opp om at de er troll og de blir nærmet halshugget i annet hvert innlegg. At turtlis og Linn mener dette går vel ikke utover noen andres forhold? Ikke rart det er krig i verden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne tråden kan vel stenges nå ja. Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ville tilstander pga. at to jenter har mening om sexleketøy? Fantastisk. Det blir ropt høyt opp om at de er troll og de blir nærmet halshugget i annet hvert innlegg. At turtlis og Linn mener dette går vel ikke utover noen andres forhold? Ikke rart det er krig i verden.. Det er ikke meningene som provoserer mest her tror jeg (ikke misforstå; de er nok provoserende de óg), mest det at meningene ikke er støttet av noen som helst form for argumentasjon. Blir ikke bedre av at enkelte også rakker ned på hele forumet (merkelig nok, siden de selv tar del i det). Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er ikke meningene som provoserer mest her tror jeg (ikke misforstå; de er nok provoserende de óg), mest det at meningene ikke er støttet av noen som helst form for argumentasjon. Blir ikke bedre av at enkelte også rakker ned på hele forumet (merkelig nok, siden de selv tar del i det). Jeg tar poenget ditt, men allikevel. Det er innlegg her som har blitt skrevet kun for å såre og fornærme. (Jfr. f.eks det som har blitt slettet). Det har også blitt nevnt selvsikkerhet flere ganger. Vel, hvorfor tar man seg da nær av hva to totalt ukjente mener? Er man selvsikker så driter man i at noen taster på et forum at man er en "taper" og at det er "diskøsting" fordi man benytter seg av sexleketøy. Nei, jeg mener flere bør gå i seg selv og tenke litt over hva man skriver. Dette begynner å gå alt for langt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Steng hele greia, 100% enig. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Helt enig, Mirann Noen har en tendens til å blitt vel personlig når folk har en annen mening enn en selv. Å delta i en diskusjon med ordet "troll" lyser jo fjortis, og jeg har litt vansker for å ta slike folk seriøse. Ikke rart man er fristet til å buse ut "atten år gammel taper som har problemer med få seg dame" når slike ord blir slengt etter en. Jeg tipper denne tråden vil bli stengt. Det har allerede vært fjernet flere innlegg som var litt på kanten. Man kommer heller ingen vei. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Noen har en tendens til å blitt vel personlig når folk har en annen mening enn en selv. Å delta i en diskusjon med ordet "troll" lyser jo fjortis, og jeg har litt vansker for å ta slike folk seriøse. Spisse formuleringer ment for å provosere er et eksempel på trolling. Ikke rart man er fristet til å buse ut "atten år gammel taper som har problemer med få seg dame" når slike ord blir slengt etter en. Og hva skiller deg fra denne "fjortisen" når du tenker slik? Endret 5. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Dette blir litt som "homodebattene" egentlig, noen liker ikke homofile/homosexuelle aktiviteter UANSETT hvor moralsk/etisk ukorrekt det er. Dette blir på samme måten, la de jentene mene det de vil, så kan de la dere kose dere som dere vil. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Helt enig, Mirann Noen har en tendens til å blitt vel personlig når folk har en annen mening enn en selv. Å delta i en diskusjon med ordet "troll" lyser jo fjortis, og jeg har litt vansker for å ta slike folk seriøse. Ikke rart man er fristet til å buse ut "atten år gammel taper som har problemer med få seg dame" når slike ord blir slengt etter en. Jeg tipper denne tråden vil bli stengt. Det har allerede vært fjernet flere innlegg som var litt på kanten. Man kommer heller ingen vei. det har dere slengt ut lenge før noen har nevnt troll og noe om dere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eh, kan noen oppsummere hva diskusjonen handler om? (Hva er "PSN", forresten?) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Eh, kan noen oppsummere hva diskusjonen handler om? (Hva er "PSN", forresten?) Den handler om hvor vidt mannfolk som bruker sexleketøy a la fleshlight er patetiske tapere eller ikke. (PSN? Da tenker jeg med en gang Playstation Networks som er a la xbox sin live tjeneste.) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Man er selvsagt ikke taper hvis man bruker sexleketøy. Det burde si seg selv. Man kan ta i bruk sexleketøy både i forhold og som singel. Når man er singel er det kanskje enda mer aktuelt. Er man en taper hvis man er singel og onanerer? Det tror jeg man skal slite med å overbevise noen om Men nå ble vel "taper"-utsagnet trukket tilbake? Jeg må likevel si at det er noe naivt hvis noen jenter her tror at typen ikke onanerer Og så er man pervers hvis man stikker tissen i en Fleshlight? Ja, her er det tydelig at den gammelkristelige moralen står sterkt. Neimen om man skal få øke sin egen nytelse her i gården! Her er det hendene over dyna! Utsagn som "fleshlight med kukhår i nattbordskuffen eller på spisebordet" hører ikke hjemme i et åpensinnet forum. Hvem er det som har bruk for fleshlight? Bruk for? Hva med å bare ønske å "kose" seg litt da? Er det han over gata som er sammen med ei skamsexy 20 år gammel jente med silikonbryster, eller han som bor i kjelleren til mora si og ikke har hatt dame på 6 år ? Hva med de som har skamsexy damer i 20-årene uten silikonbryster, men samtidig med Fleshlight? Og hva om vi har sex 3 ganger om dagen? Fint for dere. Ikke alle har sex flere ganger om dagen. Noen må f.eks. jobbe til livets opphold Man kan ofte være sliten, trøtt, eller det kan være andre årsaker til at den ene ikke alltid er klar. Man kan også være fra hverandre i perioder, f.eks. i forbindelse med seminarer, utflukter, osv. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eh, kan noen oppsummere hva diskusjonen handler om? (Hva er "PSN", forresten?) Den handler om hvor vidt mannfolk som bruker sexleketøy a la fleshlight er patetiske tapere eller ikke. (PSN? Da tenker jeg med en gang Playstation Networks som er a la xbox sin live tjeneste.) jeg fikk en dyr "lommevagina" av dama i gave til jul. har dama mi gjort meg til en taper? fuuuuuuuuuuuuuu Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Eh, kan noen oppsummere hva diskusjonen handler om? (Hva er "PSN", forresten?) Den handler om hvor vidt mannfolk som bruker sexleketøy a la fleshlight er patetiske tapere eller ikke. (PSN? Da tenker jeg med en gang Playstation Networks som er a la xbox sin live tjeneste.) jeg fikk en dyr "lommevagina" av dama i gave til jul. har dama mi gjort meg til en taper? fuuuuuuuuuuuuuu Har den danket henne ut? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 jeg fikk en dyr "lommevagina" av dama i gave til jul. har dama mi gjort meg til en taper?fuuuuuuuuuuuuuu Ikke i min bok. Men muligens i noen andre sin. Hvis du bruker den that is. :!: Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 men pass deg, rykter går om at en lommevagina ta kjærligheten du har for dama di. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 men pass deg, rykter går om at en lommevagina ta kjærligheten du har for dama di. den er faktisk bedre enn the real thing.. :!: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 men pass deg, rykter går om at en lommevagina ta kjærligheten du har for dama di. ikke glem at dama synes han har et patetisk og simpelt sexliv Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man kan (med et lite smil om munnen) konkludere med det faktum at damer kan bruke sexleketøy, ikke menn. Det er konklusjonen vi har fått fra denne tråden. Nå har det tatt ganske så vel av her, og det ser ut til å være lite konstruktivt tilbake. Jeg opprettet tråden (skilt ut fra et annet innlegg), og jeg stenger tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg