ilpostino Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Dere vet ikke noe om typene våre, om sexlivet vårt, eller om hvordan forholdet vårt er i forhold til hva vi snakker om og hvor ærlige vi er med hverandre. vi kjenner ikke typen din men vi kjenner lusen på gangen. jeg har til gode å se en eneste gutt i denne tråden som er enig i det du sier. sier ikke det sitt egentlig? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jesus Sier du at du istedet for å "færra på" dama di hver eneste dag heller hadde tatt deg en runk? Deg om det isåfall Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 vi kjenner ikke typen din men vi kjenner lusen på gangen. jeg har til gode å se en eneste gutt i denne tråden som er enig i det du sier. sier ikke det sitt egentlig? Joda, vi er bare kåte 17-årige forumgutter og nerder som ikke klarer å få oss noe, forstår du ikke det? ^^ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Sier du at du istedet for å "færra på" dama di hver eneste dag heller hadde tatt deg en runk? jeg har iallefall aldri møtt noen gutter/menn som totalt avstår fra å hjelpe seg selv av og til selv om de er i et forhold. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvem er det som har bruk for fleshlight? Er det han over gata som er sammen med ei skamsexy 20 år gammel jente med silikonbryster, eller han som bor i kjelleren til mora si og ikke har hatt dame på 6 år ? Vel, silikonbrød er turnoff da, så kan godt hende jeg hadde blitt fristet av fleshlight da.. Du er jo så utrolig sneversynt! Hvor mange fins det av første eksempelet ditt? Hvor mange av det andre? Nettopp. De aller aller fleste er imellom der, også kjent som "normale". Og "se nå bort fra fleshlight vs dildo" er det dummeste jeg har hørt. Hadde du tenkt deg om hadde du ikke trengt spørre deg "hvem har bruk for fleshlight?". Gå i deg selv. For svaret er "akkurat de samme personene som har bruk for en vibrator(deg, singel) eller dildo, bare av det andre kjønn". Det er deg selv, bare som singel, du sitter å rakker ned på her. Hvordan kan du ikke se det?! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meg selv som langtidssingel uten mulighten til å ha pulevenn eller ONS og uten utsikter til å finne meg en mann Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Meg selv som langtidssingel uten mulighten til å ha pulevenn eller ONS og uten utsikter til å finne meg en mann Kanskje enkelte verdsetter sex så høyt at de velger å ikke skaffe seg pulevenner og ONS, for meg så er de slike folk som er "taperne", de som ikke klarer å la være å pule rundt i bygda og ikke klarer å tilfredsstille seg selv. Forøvrig så er det noe med det å ta seg en runk som er befriende, man kan være egoistisk og kun tenke på sin egen nytelse, noe jeg i alle fall ikke gjør når jeg har sex med en partner. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Hånda! Må vel også si igjen at den vibratoren jeg eier, har jeg fått i gave Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Hånda! Må vel også si igjen at den vibratoren jeg eier, har jeg fått i gave Det var da ikke det du nettopp sa. Du sa ONS, pulevenn, og generelt mann. Så, din foretrukne rekkefølge på sex som singel er hånd - tilfeldig mann - vibrator? Makes no sense at all. Det er da ingen forskjell på hånda og noe annet, så lenge det er snakk om at det er en selv som tilfredsstiller en selv. Likegyldig hvor du fikk vibratoren, du har brukt den. ..forresten, at du fikk den i gave, betyr det at giveren mente du var en patetisk taper som trengte den? Endret 3. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vet dere, jeg er ferdig med denne diskusjonen. Å skrive at jeg synes fleshlight er patetisk og ekkelt på ett forum for guttenerder må være det dummeste jeg noen gang har gjort :!: Jeg har forøvrig bare vært singel i 9 mnd tidligere. I store deler av denne perioden hadde jeg en veldig god kompis. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) forresten, at du fikk den i gave, betyr det at giveren mente du var en patetisk taper som trengte den? Jeg tror noen ble eid. :!: Endret 3. februar 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Å skrive at jeg synes fleshlight er patetisk og ekkelt på ett forum for guttenerder Hva gjør det deg til, med flere innlegg enn de fleste? Som sagt tidligere er det nok under 2% av medlemmene her som faktisk eier en fleshlight. Det vi derimot eier er et fornuftig syn på kjønnsroller Godt du innser du tok feil til slutt. Hvem vet, en dag kan du kanskje lære å svelge stolthet og, og forlate en debatt med et snev av verdighet? Lykke til! Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mye tullprat i denne tråden... Blir jo lettere oppgitt. • Nei det er ikke mer patetisk med sexleketøy for gutter enn det er for jenter. • Nei verden er ikke så sort/hvit at enten har du ei bimbo på 20 år og silikon i senga, eller så er du en feit gris som bor hjemme hos mor. • Nei det er ikke snakk om å velge sexleketøyet fremfor for dama. • Nei det er ikke snakk om å ha behovet for å runke dagen lang. • Nei vi er ikke alle nerder på 17 år uten dame. Skjønner ikke hvor dere tar det fra.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 12 innlegg med personhets, eller andre unødvendige kommentarer til eller om andre brukere er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Klart! Men når fyren vil KUN ha en runk og null sex, begynner man kanskje å lure? Kan jo være at han rett og slett synes det er dritgodt da, uten at det er noe galt med dama. Runk er gammeldags Altså, gutter som aldri får seg noe.. Mange av de er det "noe galt med", og derfor får de seg ikke noe. Og så er det de som bor på finnmarksvidda da, som kanskje er dritsexy, men som alikevel ikke får seg noe fordi det ikke er damer i nærheten. Sex er ett privilegium for begge to i forhold nå til dags. Typen min er litt oppgitt fordi jeg hele tiden spør han om ting som har med dette emnet å gjøre. Han synes jeg er en taper som gidder å diskutere dette med (jeg siterer) 14-15 år gamle nerder som ikke får seg dame :!: Det er forskjell på hvor ofte en 17 år gammel gutt føler for å runke, og hvor ofte en på 30 føler for det. Derfor synes jeg det blir feil at dere sier at typene våre sikkert runker mye uten å si det til oss fordi vi blir fornærma. Dere vet ikke noe om typene våre, om sexlivet vårt, eller om hvordan forholdet vårt er i forhold til hva vi snakker om og hvor ærlige vi er med hverandre og anng narkiser og alkiser og det å ta feil avgjørelse.. en ting er å prøve hasj en gang, og tenke at dette er ikke noe for meg. Men når du er så lite smart at du fortsetter med tyngre stoffer til du blir ekte narkis, da synes jeg at jeg har rett til å kalle vedkommende en taper. Samme gjelder alkisene som tyller i seg rødsprit . Og en 15 år gammel gutt som ikke får seg dame er selvsagt ikke noen taper av den grunn. Og btw.. hvor passer furbyen inn i fleshlight-tråden? :!: Skjønner at det ikke er du som har sagt dette, men du skriver det vel utelukkende for å rake ned på alle medlemmene på forumet? Jeg synes det står lite respekt av å si noe slikt på et forum du selv er aktiv i. Innleggene dine er blitt overmodige og selvgode, imo, og du gir blanke i all argumentasjon mot dine meninger. Det er tydelig at du er på deffensiven, og innleggene dine er bare blitt barnsligere og barnsligere. Du nevner også at du alltid stiller opp for kjæresten din, enten han trenger et pul eller et sug. Vel, ikke alle har det slik i et forhold, og ikke alle vil ha det slik heller. Det virker som du bestemte deg for ditt syn lenge før denne diskusjonen startet, og at du rett og slett ikke vil mene noe annet. Minner nesten litt om et lite barn som nekter å spise det som blir servert til middag uten å ha smakt på maten. Personlig mener jeg at dildo/vibrator er mer uhygienisk enn fleshlight. Tenk på allt som kan ha festet seg på den når den ligger under nattbordet? Og dette fører man direkte inn i fitten. Høres ut som en relativt risky affære. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Personlig mener jeg at dildo/vibrator er mer uhygienisk enn fleshlight. Tenk på allt som kan ha festet seg på den når den ligger under nattbordet? Og dette fører man direkte inn i fitten. Høres ut som en relativt risky affære. Hygiene er da essensielt uansett hvilken type sexleketøy det er snakk om (: Lenke til kommentar
edds Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er da vel ikke hygienen som er det sentrale i denne diskusjonen. Poenget er vel at enkelte mener at sexleketøy for gutter er noe helt annet enn sexleketøy for jenter, uten å argumentere for synet sitt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 No shit? Bare fordi jeg føler for å kommentere noe som i mine øyne blir helt feil, betyr ikke det at jeg tror det jeg kommenterer er det sentrale i diskusjonen. Hvorfor skal jeg kommentere noe av det andre vedkommende skriver i samme posten, da jeg stort sett er enig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er da vel ikke hygienen som er det sentrale i denne diskusjonen. Poenget er vel at enkelte mener at sexleketøy for gutter er noe helt annet enn sexleketøy for jenter, uten å argumentere for synet sitt. Denne tråden er forsåvidt stappfull av småpirk og poster som ikke svarer akkurat på "fleshlightspørsmålet". Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 3 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det offtopic som er slettet. Hva med å ikke være så hårsår ovenfor Linn_C? Er jo tross alt bare en mening.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg