Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"

ilpostino

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er synd at du er så trangsynt at du ikke klarer å tro at jeg har forandret meningen min. Deg om det.

Okei, du har forandret mening? Hva er problemet da?

Det må du spørre han ovenfor om, som fremdeles gnåler om at jeg ikke har skjønt noen ting :)

Ja, jeg tror nesten jeg må bestille 10 fleshlights med en gang. Alle kompisene mine skal få en hver . Typen skal få to!

Jeg synes synd på gutter som må runke fordi di ikke får seg noe av dama. Dersom de runker fordi di synes det er bedre enn sex.. da synes jeg synd på dama :p

Lenke til kommentar
Jeg synes synd på gutter som må runke fordi di ikke får seg noe av dama. Dersom de runker fordi di synes det er bedre enn sex.. da synes jeg synd på dama :p
De synes jeg også synd på. Men de fleste onanerer selv om de får noe av dama.
Lenke til kommentar
Det er synd at du er så trangsynt at du ikke klarer å tro at jeg har forandret meningen min. Deg om det.

Okei, du har forandret mening? Hva er problemet da?

Det må du spørre han ovenfor om, som fremdeles gnåler om at jeg ikke har skjønt noen ting :)

Ja, jeg tror nesten jeg må bestille 10 fleshlights med en gang. Alle kompisene mine skal få en hver . Typen skal få to!

Mulig jeg tar feil, skyt meg isåfall. Men det virker som du er ganske påvirket av gamle fordommer, tabuer og dogmer.

Gjennomgående bruker du "gutter som ikke får seg noe". Det er ganske mange jenter og der ute, som ikek får seg nok av mannfolket sitt. Ha litt medlidenhet med dem og, da ;)

Heldigvis er det ikke som den gamle oppfatningen skal ha det til, at sex er et privilegium for mannen, som kvinnen hersker over. Det er et privilegium for begge, og en person som bruker f.eks "sexnekt" i forhold, kan ikke ha tenkt mye igjennom det (eller vite mye om hvor godt sex kan være).

PS: Det siste der var ikke rettet mot deg, LC.

Lenke til kommentar
Alkoholikere og narkiser er tapere, Folk som spiller bort pengene sine er tapere, Folk som lyver uten stans er tapere, gutter på 23 som har "damer" på 15 er tapere

Og ikke minst de som dropper ut av ungdomskolen, og aldri prøver å få seg jobb og dermed er arbeidsledige hele tiden (jeg ser jo forskjell på de forskjellige typene arbeidsledighet- Du er ikke en taper fordi du blir permittert grunnet nedgangstider liksom..)

Du er så utrolig flink til det her, dra alle under en eneste kam. Du gir disse gruppene nevnt ingen sjanse, de blir bare automatisk tapere. Viser jo for meg hvis utrolig firkantet ting skal være for deg. Alkoholikere - so what om disse har vært svært uheldige, og havnet på feil kjør samtidlig som de kanskje sliter psykisk. De forblir tapere, amirite?

Så du var ganske rask med å redigere ut "Folk som aldri får seg one night stands eller dame er tapere" aswell. Er ganske sikker på at du også mener dette utsagnet, men muligens var for feig til å la det stå. Tør jeg spørre hvorfor disse er tapere?

Lenke til kommentar

Jeg fikk høre om en kjekkas som ville at dama skulle runke han framfor å suge eller ha sex :p

Det er folk til alt...

Er det noen her som tror typene ikke runker? Jeg har sterk tro på at de tar seg en håndtrall innimellom, og de sier det er en annen sak, hvertfall hvis damen blir fornærmet over det.

Jeg tror det er rimelig normalt at du og naboen runker.

Det er vel litt småflaut å fortelle typen/dama at du akkurat har tatt deg en runde i høyet -alene :p

Ang tapere.

Jeg synes ikke at ALLE narkomane er tapere. Noen har opplevd så mye vondt i livet sitt at de havnet utpå...og kommer ikke på rett kjør igjen.

Spillegalskap er det faktisk veldig mange som har og vanskelig å kurere. Folk er ikke mer taper fordi de tar dumme avgjørelser?

Jeg er veldig forsiktig med å ta alle under samme kam, når det gjelder det meste egentlig.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Kjipt å ikke kunne snakke om sånt da:P Men at en type vil at damen skal runke han av og til er jo ikke merkelig. Men om han velger at damen skal runke han fremfor å pule de fleste gangene, høres det litt merkelig ut. Kanskje damen er skikkelig løs i skrittet.

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre om en kjekkas som ville at dama skulle runke han framfor å suge eller ha sex :p

Det er folk til alt...

Alle er da forskjellige på hva de liker og ikke liker, men hvis han ba om en runk hver gang er det en smule spesielt.

Ang tapere.

Jeg synes ikke at ALLE narkomane er tapere. Noen har opplevd så mye vondt i livet sitt at de havnet utpå...og kommer ikke på rett kjør igjen.

Spillegalskap er det faktisk veldig mange som har og vanskelig å kurere. Folk er ikke mer taper fordi de tar dumme avgjørelser?

Jeg er veldig forsiktig med å ta alle under samme kam, når det gjelder det meste egentlig.

Si det til Linn_Christin.

Lenke til kommentar

haha furby ja. lol

Sånn furby har jeg lyst på. :wee:

Er jo faktisk menn som ikke har dama i en periode, greit for dem å ha en erstatning. ;)

Lenke til kommentar
Klart!

Men når fyren vil KUN ha en runk og null sex, begynner man kanskje å lure? :p

Kan jo være at han rett og slett synes det er dritgodt da, uten at det er noe galt med dama.

Runk er gammeldags :p

Altså, gutter som aldri får seg noe.. Mange av de er det "noe galt med", og derfor får de seg ikke noe. Og så er det de som bor på finnmarksvidda da, som kanskje er dritsexy, men som alikevel ikke får seg noe fordi det ikke er damer i nærheten.

Sex er ett privilegium for begge to i forhold nå til dags.

Typen min er litt oppgitt fordi jeg hele tiden spør han om ting som har med dette emnet å gjøre. Han synes jeg er en taper som gidder å diskutere dette med (jeg siterer) 14-15 år gamle nerder som ikke får seg dame

:!:

Det er forskjell på hvor ofte en 17 år gammel gutt føler for å runke, og hvor ofte en på 30 føler for det. Derfor synes jeg det blir feil at dere sier at typene våre sikkert runker mye uten å si det til oss fordi vi blir fornærma. Dere vet ikke noe om typene våre, om sexlivet vårt, eller om hvordan forholdet vårt er i forhold til hva vi snakker om og hvor ærlige vi er med hverandre :)

og anng narkiser og alkiser og det å ta feil avgjørelse.. en ting er å prøve hasj en gang, og tenke at dette er ikke noe for meg. Men når du er så lite smart at du fortsetter med tyngre stoffer til du blir ekte narkis, da synes jeg at jeg har rett til å kalle vedkommende en taper. Samme gjelder alkisene som tyller i seg rødsprit . Og en 15 år gammel gutt som ikke får seg dame er selvsagt ikke noen taper av den grunn.

Og btw.. hvor passer furbyen inn i fleshlight-tråden? :!:

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Typen min er litt oppgitt fordi jeg hele tiden spør han om ting som har med dette emnet å gjøre. Han synes jeg er en taper som gidder å diskutere dette med (jeg siterer) 14-15 år gamle nerder som ikke får seg dame

:!:

Det er forskjell på hvor ofte en 17 år gammel gutt føler for å runke, og hvor ofte en på 30 føler for det.

Nå er det vel faktisk mange av de i denne tråden som er eldre enn deg, inkludert meg. Samt flere av oss som ikke har noen dameproblemer overhodet. Samt en haug jenter ;)

Man må allikevel kunne diskutere et prinsipp. Jeg for min del, helt personlig, driter i fleshlight. Hadde ikke merket det om de aldri ble produsert. Likevel har jeg fortsatt evnen til å til en viss grad se rettferdighet, dobbeltmoral og latterlighet. Og da har jeg vanskelig for å snu meg bort uten å kommentere.

Jeg merker forsåvidt ikke noe til hva som skjer i midtøsten, det gjør heller ikke de fleste av oss. Likevel er de fleste av oss brennende engasjert.

btw tror jeg heller ikke majoriteten av fleshlight-eiere er 17, heller 30.

Derfor synes jeg det blir feil at dere sier at typene våre sikkert runker mye uten å si det til oss fordi vi blir fornærma. Dere vet ikke noe om typene våre, om sexlivet vårt, eller om hvordan forholdet vårt er i forhold til hva vi snakker om og hvor ærlige vi er med hverandre

Klart vi vet om det. Vi har jo vært/er jo i forhold selv, og har venner i samme situasjon.

Det er ingen grunn til å anta at deres forhold er heeelt spesielt, så dermed kan man utfra egen kunnskap og erfaring konkludere med sannsynligheten for forskjellige ting, som at han ikke nødvendigvis forteller deg hvor ofte han klasker laksen.

Endret av toth
Lenke til kommentar

Men se nå bort ifra prinsippet med fleshligt vs dildo/vibrator .

Hvem er det som har bruk for fleshlight?

Er det han over gata som er sammen med ei skamsexy 20 år gammel jente med silikonbryster, eller han som bor i kjelleren til mora si og ikke har hatt dame på 6 år ?

Og hva om vi har sex 3 ganger om dagen? Tror neppe typen min har behov for å "klaske laksen" da? Det blir helt feil av dere å kunne si at "sorry Linn, jeg tror nok typen din runker minst en gang om dagen, og han har sikkert kjempelyst på en fleshlight fordi det er godt med en kjappis i ny og ne, siden du er så forpult kravstor og krever kyss og kos i 2,5 timer før han får komme til der nede.

w00t???

Endret av Linn_Christin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...