Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fleshlightdiskusjonen fra "den store kjærlighetstråden"


ilpostino

Anbefalte innlegg

Det faktum at du faktisk synker så lavt at du forsøker å fornærme meg ved å si at jeg ikke har egnede leseferdigheter til å få med meg "unnskyldningen" din hever deg desverre på ingen måte i diskusjonen.

 

Så det er i orden at du fornærmer meg, men jeg får ikke "ta igjen" ? Helt i orden, du bestemmer.

 

Det er synd at du er så trangsynt at du ikke klarer å tro at jeg har forandret meningen min. Deg om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TROLL, faktisk.. Tydelig at det er mange teens i denne tråden :roll:

 

Jeg syns det er så fantastisk at folk her kjenner typene våre bedre enn vi selv gjør.

De runker hele tiden og tenker på værre ting enn fleshlight. Jey! Bra noen kunne fortelle meg sannheten om min kjære :D

Det er ikke snakk om å kjenne bedre, det er snakk om å kjenne på en annen måte.

 

Jeg kan garantere deg med 110% sikkerhet at typen dins kamerater vet endel om ham, som du ikke vet. Det er helt naturlig, normalt og ikke farlig.

Lenke til kommentar
Så det er i orden at du fornærmer meg, men jeg får ikke "ta igjen" ? Helt i orden, du bestemmer.

Vel, du er jo ikke for likestilling og vil ha det som i gamle dager, så :p

"kvinnen skal være mannen underdanig". Aah, det var tider.

 

Nå er han heldigvis ikke mannen min :)

 

Ja, det er godt gjort at folket her inne kjenner typene våre så godt. De lyver til oss, runker og drømmer om fleshlight. Men de tør ikke innrømme det til oss fordi vi blir sure :!:

 

Godt noen kunne fortelle meg sannheten om typen min! Nå er han avslørt!

Lenke til kommentar
*snip*

 

dere gir jo inntrykk av at dere kjenner menns seksualliv bedre en alle andre som faktisk er menn selv. dessuten synes jeg det er tilnærmet latterlig at dere tror dere vet alt de foretar seg, hva de tenker osv

 

edit: nå skal du høre en liten hemmelighet: typen din fortller kompisene sin endel ting som han aldri forteller til deg ;)

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Tilnærmet latterlig? Det er livsledsageren min det er snakk om.

 

Jeg synes ikke det er tilnærmet latterlig at jeg kjenner han jeg bor sammen med :)

Jepp, tilnærmet latterlig at du innbiller deg å ha såpass med oversikt/kontroll på ham som du tror..

Ref. ilpostinos siste innlegg, samt https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13001352

 

Noen ting passer bedre å diskutere med samme kjønn. Sånn er det bare, ikke bli fornærmet av den grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Det er synd at du er så trangsynt at du ikke klarer å tro at jeg har forandret meningen min. Deg om det.

Jeg kan ikke tro det når du ikke har gjort det. :)

Lenke til kommentar
*snip*

 

dere gir jo inntrykk av at dere kjenner menns seksualliv bedre en alle andre som faktisk er menn selv. dessuten synes jeg det er tilnærmet latterlig at dere tror dere vet alt de foretar seg, hva de tenker osv

 

edit: nå skal du høre en liten hemmelighet: typen din fortller kompisene sin endel ting som han aldri forteller til deg ;)

 

Yupp , det blir for påståelig å komme med slike uttalelser . Dere jenter sier ting til hverandre vi menn aldri får vite om heller. Så det går nok begge veier

Lenke til kommentar
edit: nå skal du høre en liten hemmelighet: typen din forteller kompisene sin endel ting som han aldri forteller til deg ;)

Og jeg forteller venninnene mine ting. Slikt er vel normalt? Men jeg fortelle de ikke noe typen ikke kan høre. Kjærestepar blir bestevenner når de bor sammen og har vært sammen en stund = de forteller hverandre alt.

Og ilpostino.

Nei jeg kjenner ikke deres seksualitet like godt som jeg kjenner kvinners. Men det betyr da ikke at ALLE gutter runker døgnet rundt, er konstant perverse og vil stikke kuken i en fleshlight??

 

 

Jeg må virkelig beklage at jeg ikke finner denne fleshlighten mye sexy.

Lister meg ut av denne diskusjonen før jeg får hatbrev i posten, evt en PM.

 

 

Jeg kan garantere deg med 110% sikkerhet at typen dins kamerater vet endel om ham, som du ikke vet. Det er helt naturlig, normalt og ikke farlig.

Nå beveger du deg på et helt annet spor.

Alle har da noen "hemmeligheter" for hverandre. Tror ikke typen vil vite at jeg pulte en fyr på en båt for syv år siden, feks. Men det kan jeg godt spøke med det, sammen med venninner. Enkelte ting passer det seg ikke å dele eller snakke om :)

 

 

Sett bort ifra at jeg syns det er en ekkel ting, er det sikkert kjekt for noen.

Fitte på boks. Det ER jo en ganial oppfinnelse. Ingen kan nekte på det.

Det jo eksistert lommefitter i mange år og denne fleshlighten er vel ingen nyhet.

En jeg kjente løp etter meg med en lilla greie en gang(det var hans egen, som trolig var godt brukt). Tror aldri jeg har løpt så fort i hele mitt liv :!:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Jeg har sagt flere ganger i denne tråden at jeg dømmer ingen for å bruke en slik. Sexleketøy har vært tabu lenge, men er nå tilbake på "moten" igjen. Dvs det er ikke pinlig eller taperaktig å eie en.

Mannfolket kan kjøpe seg fem stykker og bruke de så mye han vil. Men jeg vil ikke finne en fleshlight med kukhår i nattbordskuffen eller på spisebordet.

Lenke til kommentar
Sett bort ifra at jeg syns det er en ekkel ting, er det sikkert kjekt for noen.

Fitte på boks. Det ER jo en ganial oppfinnelse.

 

hvis jeg hadde gått henn og sakt vibrator/dildo er ekkelt da det er en dårlig substitutt for en tissefant hadde folk sett ganske rart på meg men det skyldes vel (som du sier) at det er mye mer akseptert sosialt sett at kvinner bruker dette som hjelpemiddel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...