Valkyria Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I det siste har jeg begynt å få grafikkbugs i alle spillene mine. dette er spill som lenge har vært instalert og plutselig begynt å tulle seg. det begynte først med f eks små fargebugs på enkelte ting, men i det siste har det blitt svære vegger av strukket materiale som dekker hele UIen min. i mange steam spill blir vegger lilla og oransje, og blinker i disse fargene. det er sinnsykt irriterende! mine specs: AMD athlon 64 Prosessor 3700+ 2,21GHZ 2gb ram Geforce 7900GT windows xp er det noen som vet hva problemet kan være, og hvordan man kan løse det? Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan er tempraturene i pc-en din? Har du overklokket grafikkortet? .Salbu! Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det var en venn av meg som hadde det samme, i hans tilfelle var det strømforsyninga hadde begynnt å bli dårlig. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 har ikke overklokka det nei. skiftet strømforsyner for et halvt år siden, så tviler på at den er blitt slitt på så kort tid. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 skiftet strømforsyner for et halvt år siden, så tviler på at den er blitt slitt på så kort tid. Det er vel verdt å undersøke. Bare for å vær sikker. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 det er nok enten grafikk-kortdriveren din som tuller, fjern den og reinstaller nyeste. Eller det kan det være varmgang i skjermkortet, sjekk at vifta går og at kjøleren ikke er full av støv. Ellers vil jeg tro det er et defekt skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå