Luddezor Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei og hå akamfolket. Tenkte jeg skulle prøve meg på noe nytt, og dette motivet av mitt eget hus ble da løsningen. Det er enkelt, men jeg liker det personlig. Hva synes dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er enkelt og det er stilrent. Men det er mange ting du bør gjøre med bildet ditt, for å gi det mer smell. Jeg tok meg den friheten til å frisere bildet ditt. 1) Rettet opp de skjeve linjene - meget viktig 2) rettet opp puteforvrengingen til objektivet - bør gjøres 3) Justerte hvitbalansen - en smaksak 4) Justerte nivåer - en smaksak 5) Skarpet opp en del - kan diskuteres, tror jeg tok i for mye Hvis du ikke vil at jeg legger ut bildet her, si ifra så fjerner jeg det. Tom Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Ja, det må jeg si Tom. Takk for oppfrisking av bildet, jeg trodde at linjene hadde jeg fått til, men det var kanskje pga puteforvrengningen til objektivet. Men jeg vil gjerne at bildet blir liggende, ja. Takk igjen : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå