lhaughom Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har lest på nettet at sony skal komme med en dings (kobles på PS 3 via USB)som gjør det mulig å bruke PS 3 som tuner og opptaker av programmer fra TV. Med andre ord vil man med en PS3 få spillekonsoll, Internett tilgang, Tuner og opptaker ++. Noen som har hørt om dette? Når kommer det evt til Norge? Hva er det egentlig man får? Er på jakt etter en hardisk opptaker som jeg kan ta opp programmer fra TV med. Dersom dette kan kombineres med en PS3 så er det en fordel? Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja jeg leste om dette også helt fra før PS3'en kom ut og at de lovet det i november 07 (året den kom ut), men har ikke sett noe av den eller hvordan den skulle sett ut, pris, tilgjengelighet osv... Kanskje det bare krever en liten SW update på systemet? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er vel PlayTV du tenkjer på. Som du ser, kjem den ikkje her til lands med det fyrste. Lenke til kommentar
ElTecNikA Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har lest på nettet at sony skal komme med en dings (kobles på PS 3 via USB)som gjør det mulig å bruke PS 3 som tuner og opptaker av programmer fra TV. Med andre ord vil man med en PS3 få spillekonsoll, Internett tilgang, Tuner og opptaker ++. Noen som har hørt om dette? Når kommer det evt til Norge? Hva er det egentlig man får? Er på jakt etter en hardisk opptaker som jeg kan ta opp programmer fra TV med. Dersom dette kan kombineres med en PS3 så er det en fordel? Dette er snakk om en digital tuner for PS3, den kommer, men som vanlig er Sony forsinket med lanseringene sine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå