Alfrid Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 og om det skulle være noen som har en spotify liste med treningsmusikk, ikke la vær å post den. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Treningsmusikk er for meg rolig musikk som ikke er stressende. På spinning dytter jeg våte papirdotter i ørene for å dempe lyden, Blir sliten i hue av høy musikk så løpeturen jeg hadde i dag var til Sinead O'Connor \o Andre ting jeg har liggende på mobilen er: Shinedown placebo owl city prodigy orianthi og litt annet som jeg ikke bruker når jeg trener. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Noen som har noen Spotify spillelister med bra treningsmusikk eller bare vanlig/chille-musikk? Endret 2. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://open.spotify.com/user/aleksandero/playlist/57eAMxFjPM98wODacRbbqs er en av mine iallefall! Bare slenge på sanger som det er trøkk i Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Her går det i energisk musikk ved styrke. Rammstein, Muse, Metallica, Epica, Iron Maiden. Sykling hører jeg ikke på musikk da jeg sykler langs riksveien. Ellers går det i samme musikken ved intervaller. Langkjøring (jogging) blir som regel noe rolig, Dire Straits f. eks. Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Litt skummelt at rocky sangene ikke har blitt nevnt, men ok. Her er litt av min liste; survivor - eye of the tiger Bill conti - gonna fly now John Cafferty - hearts on fire vince diCola - training montage Eminem - till i collapse Michael jackson - jam system of a down - toxicity turbonegro - High on the crime turbonegro - get it on nelly furtado - maneater kanye west - stronger Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Volbeat fungerer veldig godt som treningskompis for min del hvertfall.. Absolutt verdt og høre på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg skaffet meg alt av musikk fra filmen Never Back Down. Mye bra treningsmusikk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå