1993 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 For meg funker Disturbed utrolig bra, prøv sangene på The Sickness (album). Ellers funker Rise Against bra. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kevin Rudolf - Let it Rock Daft Punk - Aerodynamic Daft Punk - Around The World September - Cry For You The Dandy Warhols - We Used To Be Friends The Scientists - We Had Love Basshunter - Russia Privjet Salvia - Superstar Lil Jon - Throw It Up Muse - Knights Of Cydonia Dope - Die Motherfucker Limp Bizkit - Rollin' Lenke til kommentar
Heineman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det kan jo kanskje hjelpe litt med aggresiv sint musikk, det hjelper meg i alle fall... Da tenker jeg som for eksempel Slayer, Rammstein eller Testament av den sinte sorten Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg like musikken i forskjellige typer metal, men hater de fleste metalvokalister og slik metalvræling. Derfor jeg elsker Blind Guardian fordi vokalisten er så sinnsykt rå. Kom nettopp over Demons & Wizards, et band som oppstod som et sideprosjekt av Blind Guardian og Iced Earth med vokalisten i Blind Guardian og gitaristen i Iced Earth. Jeg digger de. De har bare 2 album, men å finne de 2 albumene var som å finne 2 gjemte Blind Guardian album. Masse bra musikk og flere bra treningssanger. Iced Earth kan selvfølgelig også være noe å sjekke ut. De har masse bra musikk, men jeg har ikke funnet noen aktuelle treningssanger der enda. Dessuten synes jeg ikke vokalisten er noe å juble over. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Thank you! Disse skal jeg høre mer på Er ikke akkurat den musikk jeg tenkte meg, men de var ganske ålreite. Har ikke noe i mot metal-vokalen, så lenge sangen har litt rytme Endret 12. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det jeg synes er digg å høre på er: Dimmu Borgir (ofte raske sanger) Pantera (ganske bra når du skal løfte vekter og sånn fordi det er litt "tung" musikk) Gamma ray Rhapsody o.l. Men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg elsker denne låta! Fra 3:40 og frem. Og fra det roligere går det over i ett voldsomt trøkk etter 4:24 Det er akkurat det der jeg elsker ved låta, det gjør hele sangen verdt å høre på Når gitaren drar i gang slik. Tenkte kanskje noen visste om lignende låter jeg da Lenke til kommentar
torstein89 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 System of a down - BYOB System of a down - Chop Suey In flames - Come clarity In flames - Cloud connected In flames - Man made god Rise against - Give it all Rise against - The good left undone Ellers kan du jo prøve bullet for my valentine eller noe fra slipknot kanskje;) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, jeg har alle de der, gode låter SlipKnoT, ja Ja, de har jeg hørt på siden jeg gikk i 3. klasse eller noe slikt. Lenke til kommentar
1993 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 hvis du skal bokse, prøv Remember the name (Fort Minor) Er sangen fra Fighting (2009) traileren Lenke til kommentar
Knife Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Downtempo musikk er jo konge, men spørs igjen hva du liker. Röyksopp Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eminem, 50 cent, Lil kim, lil jon, pitbull, snoop dog, rise against, avenged sevenfold, sonata arctica, limp bizkit, flipsyde, young jeezy, Jay sean, lil wayne. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Er det bare meg eller ble ikke RAMMSTEIN nevnt i noen av innleggene? Det er mitt førstevalg når det kommer til treningsmusikk! Blir kjempe gira av det og klarer å presse litt mer en vanelig! Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Må, som noen har sagt før, nevne Rise Against, kjempeband! Herfra anbefaler jeg Re-Education (Through Labor), Collapse (Post-America) og Worth Dying For. Må også nesten nevne Queen med Don't Stop Me Now (Beste kondissang ever ) Lenke til kommentar
iverha2 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Muse, InFlames, Cheryl Cole og diverse fifa-sanger er det som står på når eg trener. Innimellom dream theater og red hot chili peppers. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg vil slå et slag for "Blood Mountain"-skiva til Mastodon. Får en veldig heroisk og energisk vibb når jeg løper til den. Kylesa-skiva "Static tensions" og The Bronx III er også fett å løpe til. Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Drop the world av lil wayne og eminem er sykt rå treningsmusikk! Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Kan jo ha litt med personen og da X)? for meg er det Rock sjangern og hiphop /rap det går i:) Twiik sin liste har mange gode band:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå