Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei. Jeg vil bare ha litt innspill til låter som får dere litt i gang og gira. Alle kjenner til Eye of the tiger fra survivor som får alle til å stå litt på tærne. Men jeg finner ikke så mye jeg virkelig blir gira på, driver for det meste med boksing og vekter så kunne tenkt meg noe å sette på høyttaleranlegget mitt. Jeg har til tider hørt på litt Insomnium (Finsk metal) og disturbed. Er ute etter noe musikk med "trøkk" i. Som får blodet til å pumpe litt, gjerne av den hardere typen. Metallica funker ikke for meg. Liker låter som virkelig kjører opp ting i starten og så stopper alle instrumenter i 1-2 sek og så smeller det for fullt. (Om noen skjønte den ) Uansett, noen som har noe med litt beat i, av den hardere typen man blir litt aggressiv av. Ikke pantera, black label eller noe i den sjangeren. liker ikke vokalen. Takk for tips ! Beklager hvis dette er feilpostet Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Du har jo klassikeren fra Rage Against The Machine: Killing In The Name Of. Denne, spesielt de siste 30 sekundene, gir de fleste lyst til å slå fra seg. Ellers har jeg vært svært glad i Fucking in the Bushes av Oasis helt siden jeg hørte den i Snatch. Begge disse låtene fins på Spotify. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Første har jo alle hørt, og ja det er en grei låt, men det er liksom ikke nok trøkk i den Skal sjekke den andre på spotify Takk forresten Endret 30. januar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Lopen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Er ikke super-hardcore nei, er mer feelingen jeg liker. Hvis du vil ha full trøkk er det garantert folk på forumet som kan black metal bedre enn meg Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Ja, black metal kan jeg nok mye av selv og. Er ikke ute etter pig-growling, det blir litt mye støy. Liker nok best sjangeren Melodic death metal. Dark Tranquility, In flames, Soilwork og slikt er mye spilt her. Hører også på meshuggah og mendeed en del. Lenke til kommentar
g00000ne Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg hører mye på power metal når jeg trener, gjerne av den litt progressive typen. Stratovarius med "Against the Wind" og "I Walk to My Own Song" er blant favorittene. Scorpions med "The Cross" og diverse happy-låter er også bra. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 De eneste artistene jeg har på treningsmp3spilleren for øyeblikket er Blind Guardian, Breaking Benjamin, Dream Theater, In Flames og Korn. Noen utdrag som jeg synes virkelig motiverer er: Korn - Hypocrites Korn - Twisted Transistor Korn - Coming Undone Korn - Got the Life Korn - All in the Family Korn - Justin Korn - Right Now Korn - Did my Time Dream Theater - Panic Attack Dream Theater - Honor Thy Father Dream Theater - Stream of Consciosness Dream Theater - This Dying Soul In Flames - Another Day in Quicksand In Flames - The Quiet Place In Flames - Bullet Ride In Flames - As the Future Repeats Today In Flames - Borders and Shading In Flames - My Sweet Shadow Breaking Benjamin - Blow me Away* Breaking Benjamin - Had Enough Breaking Benjamin - Firefly Breaking Benjamin - Shallow Bay Blind Guardian - The Soulforged Blind Guardian - Under the Ice Blind Guardian - Battlefield Blind Guardian - The Script for my Requiem Blind Guardian - Born in a Mourning Hall * Dersom du først så blir Blow me Away uslåelig som treningssang. Leter også konstant etter andre artister som kan ha bra treningssanger, men det finnes da så alt, alt for mye skit der ute. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Oi, oi. Takk skal du ha Skal se gjennom dette Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 treningsmusikk er høyst personlig. poenget er å finne noe energisk som får deg i riktig stemning og får deg til å gi det lillle ekstra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva med Dune? Haha de er råbra. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 treningsmusikk er høyst personlig. poenget er å finne noe energisk som får deg i riktig stemning og får deg til å gi det lillle ekstra. Ja det er det. Og derfor sier emnetittelen "tips". Jeg ba dere ikke fortelle meg hva jeg skal høre på, men jeg ville ha innspill så jeg kanskje finner noe jeg liker Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 ferry corsten-fire er en slager hos meg;) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hatebreed Gojira Lamb of God Machine Head Rammstein Slayer Stonegard Gamma Ray Chimaira Funker fint for meg, men alle har tross alt forskjellig smak. Lenke til kommentar
audiox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Parkway Drive er ganske bra, denne sangen eier; http://www.youtube.com/watch?v=Svc-2mwuLEk Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Pain - I'm going in Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 DJ Tiesto - Insomnia Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har funnet ut at jeg trener best kondisjon med elektronika, og best styrke med rock. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Trance er bra til joggeturer. Techno ( syre, xtc osv "tripp'n"musikk ) noen folk synes det er greit til styrketrening, men jeg synes ikke det fungerte så bra, så jeg trener styrke uten musikk. til joggeturer vil jeg si at musikk i det heletatt fungerer bra, om det er radio,rock, blues eller noe annet spiller ingen rolle, musikken forsvinner når du trener, derfor synes jeg trance er best. Endret 7. februar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nei, mye av det som har blitt foreslått her er uaktuelt. Hip hop, trance, disco whatsoever funker ikke. Det må være hardt. Har hørt litt på Mors Principium Est i det siste nå. Endret 7. februar 2009 av Ethernet Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Takk for Pain! Fant en del slagere som jeg har savnet! End of the Line = elsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå