Gjest Anonym12342asd Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 trenger virkelig noen å snakke med om dette.. det er familietrøbbel, far min og mor min er skildt og far min føler seg nedpresset av moren min og andre i slekta.. det er MYE mer i denne historien men vil ikke ta det opp her, vil heller snakke med noen over msn, er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det kan ingen gi råd om uten at du forteller hva som er problemet. Lenke til kommentar
Gjest Anonym12342asd Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg vil helst ikke skrive det her, men hvis noen vil høre meg ut og si deres mening så legg meg til, [email protected] Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 folk har msn adressene sine på profilen sin, så sjekk ut det. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 folk har msn adressene sine på profilen sin, så sjekk ut det. Har ikke lyst til å trenge meg på noen.. er første gang jeg er på dette forumet Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Mener du at noen skal gjenkjenne forholdene og dermed også finne ut hvem du er? Du er jo gjest. Endret 30. januar 2009 av Modeswitch Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Mener du at noen skal gjenkjenne forholdene og dermed også finne ut hvem du er? Du er jo gjest. Må gå veldig i detaljer, og folk kan gjennkjenne det ja Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare finn en som bor langt unna deg. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bare finn en som bor langt unna deg. er akkurat det jeg prøver på, har skjedd seriøsse ting i det siste halvåret og det er ganske serriøst, er mer en krangling her og jeg er veldig usikker på hvordan jeg skal handle, stoler ikke på min mor lenger, men de siste 2 dagene har jeg mistet troen på min far Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ok, du finner min msn adresse på profilen, add meg så får du sjå. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852530 Du kan jo ta en titt i den tråden for å se om du finner noen som du kan prate med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå