lperik Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Som sagt, så hakker predator på pcen min. Mulig jeg ikke har riktig codec, dette er hva jeg har: Microsoft Windows MediaPlayer DivX MPEG4 Codec XviD Video Codec ac3filter_0_63b Det er en divx fil så mulig jeg har for gammel divx codec eller no. Ikke vet jeg. Alle de andre filmene mine fungerer som normalt men. Noen som ser, eller kan tenke seg grunnen? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å laste ned nyeste divx fra www.divx.com , og bruk spilleren som kommer med. Media Player er ikke så bra til divx playback. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Prøv å laste ned nyeste divx fra www.divx.com , og bruk spilleren som kommer med. Media Player er ikke så bra til divx playback. Ja, prøvd med den, og det funker fint det(ikke i mediaplayer), bare det at jeg skulle hatt det over til tven. Og det funker ikke med divx player, powerdvd osv. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 TVtool? hva mener du? jeg får mediaplayer over til tven og ser på andre divx/xvid screenere osv på tven, men får ikke sett på predator i mediaplayer så da får jeg ikke satt over.. ganske irriterende! foressten, dette er infoen om fila: VIDEO COMPRESSION: DIVXMPG4 V3 Hvilken codec vil jeg trenge til mediaplayer for å se på den? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nimo Codex? Foresten var ikke den codexen der! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nimo er hat. Fyr inn ffdshow. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Nimo er hat. Fyr inn ffdshow. Funka ikke med ffdshow. Prøvd NIMO istad, og da ble alle xvid filmene grønne, så av installerte med en gang.. Men predator.avi filmen min fungerer fremdeles ikke i mediaplayer. ingen andre ting jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har ikke opplevd hakking,men frysing.Da må jeg starte filmen på nytt og hoppe over frysepunktet.Ellers har jeg sett gør mye film. Mine playere er Divex Player 2.0,Irfanview,Vidomi,Power Dvd og Nimo. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 du kan jo prøve K-Lite Codec Pack 2.02 Full.. http://home.hccnet.nl/h.edskes/klcodec201f.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå