Bateau Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 jeg har en LCD skjerm til en Bærbar pc som jeg vil sette på siden av min stasjonære. jeg har lett på internett etter en "how to" men jeg finner ikke... noen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Du vil ta skjermen av den bærbare og sette den som en vanlig skjerm? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Fortell mere dette høres gøy ut? Lenke til kommentar
Bateau Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 ja det er akkuratt det jeg vil... ta en skjerm fra en Bærbar og bruke den på en stasjonær (LCD skjermen) jeg har sett og hørt om folk som har gjort det... men.... det er 29 forskjelige ledninger som er på denne så jeg vet ikke hvem som skal hvor.. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har inge anelse med bærbar.Prøv også en tråd på bærbare datamaskiner.Der er nok folka som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå