olehenrikjohansen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan nok hende jeg har postet i feil sjanger her nå, men uansett... Har i dag et Nikon D300 som har firmware 1.03 om jeg ikke husker feil, og det jeg vil vite er hvordan jeg evt oppgraderer dette? har det kommer mange nye versjonen? Hva er i såfall endringene? Og sist men ikke minst: Er dette lett å gjøre.....(snakker om en, vel ikke akkurat kjempe datakyndig person her ) Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 D300 Firmware-oppdatering den siste. D300 - Firmware-oppdatering 1.10 Windows - 10/28/2008 Manual for Upgrading the Firmware for the D300 - Windows: Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det du lurer på er veldig godt forklart her. http://nikoneurope-no.custhelp.com/cgi-bin...amp;p_topview=1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Vi bare nevne at dette er ekstremt enkelt og selvforklarende. Bare husk å oppdatere både A og B firmware (en om gangen, aldri hatt D60 - men regner med den kjører samme prinsippet som alle andre Nikon-kamera) - så bør resten gå av seg selv. Muligens også en idé å ikke ha nesten tomt batteri før man starter oppdateringen. Endret 31. januar 2009 av TGB Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Muligens også en idé å ikke ha nesten tomt batteri før man starter oppdateringen. Det er faktisk ikke mulig å kjøre firmwareoppgradering uten at batteriet er "fullt". Lenke til kommentar
andreash Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Muligens også en idé å ikke ha nesten tomt batteri før man starter oppdateringen. Det er faktisk ikke mulig å kjøre firmwareoppgradering uten at batteriet er "fullt". Jeg har kjørt firmwareoppgradering på min D3 uten at batteriet var fullt. Andreas Lenke til kommentar
kaian Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har kjørt firmwareoppgradering på min D3 uten at batteriet var fullt. Det meste vil som regel gå bra. Men både D3 og D60 er latterlig dyre hvis det er murstein man skal ha. Vanskelig å tenke seg en situasjon der det haster så mye med en oppgradering at man ikke sikrer seg ved å lade opp først. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Mener D3, D700 og D300 kan oppgraderes så lenge man har minimum 50% batteri igjen. Kjører både D300 og D3 med EN-EL4a batteri, med en del liveview og knoting får man godt over 2500 bilder på en lading. Nesten som man må "finne" laderen mellom hver gang Ekstremt fornøyd med batterikapasiteten. Har klart over 3000 bilder med D3 på en lading, må sies å være ekstremt bra for å si det pent. Endret 3. februar 2009 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå