Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Kunne tenkt meg noen tilbakemeldinger på dette bilde! Lenke til kommentar
znace Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 spesielt bilde men bra cam du har brukt da:D syns du kunne hatt med litt mere av den naturlige fargen og ikke bare sbart:) men ellers greit Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 spesielt bilde men bra cam du har brukt da:Dsyns du kunne hatt med litt mere av den naturlige fargen og ikke bare sbart:) men ellers greit Skulle kanskje opplyst om at bilde er "fiksa" Litt ekstra skygge og orginalen er litt lysere! Lenke til kommentar
znace Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 spesielt bilde men bra cam du har brukt da:Dsyns du kunne hatt med litt mere av den naturlige fargen og ikke bare sbart:) men ellers greit Skulle kanskje opplyst om at bilde er "fiksa" Litt ekstra skygge og orginalen er litt lysere! vil tru de fleste ser dette. men hadde vert kult å sett orginalen her og:) Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Skal se om jeg finner org bilde! Mulig det er lost, har bytta pc etter en pckrasj,,,momento Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det her er det nærmeste jeg kom,men det er tatt seinere på dage i overskyet vær.... Lenke til kommentar
znace Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 er ikke min plikt å si i fra men er en regel som sier at lengste lnje skal vare max 1200 Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det her er det nærmeste jeg kom,men det er tatt seinere på dage i overskyet vær.... Nei beklager,samme bilde uten polaroid filter! Var tilbake å tok flere bilder seinere men fra en annen vinkel! Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 er ikke min plikt å si i fra men er en regel som sier at lengste lnje skal vare max 1200 Nja men er ikke sikker på hvordan man krymper uten å beskjære, å da hadde bildet bare blitt en blå flekk Lenke til kommentar
Con Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) I retningslinjene finner man svar Viktig å lese igjennom, ellers stenger mod tråden når de kommer over den... Her er forresten oppskriften på hvordan å poste bilder for kritikk. Håper det hjalp litt Endret 30. januar 2009 av Con Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 I retningslinjene finner man svar Viktig å lese igjennom, ellers stenger mod tråden når de kommer over den... Her er forresten oppskriften på hvordan å poste bilder for kritikk. Håper det hjalp litt Jo det hjelper,skal laste ned det programmet!! Takk for svar/hjelp!! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Enkelt og effektivt bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå