kinestig Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Skulle endelig lage et sikkert nettverk her hjemme, og trodde jeg hadde fulgt prosedyren punkt for punkt.. Når alt var ferdig får jeg ikke til å surfe trådløst lenger..! Feilmelding: Sikkerhetsinnstillingene for trådløst nettverk på denne datamaskin stemmer ikke med innstillingene på Air:Link 2954. Hva betyr dette da? Hvordan kan jeg rette det opp igjen? Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det ser ut til at du må sette opp riktig type kryptering på din datamaskin, slik at routeren slipper deg inn. Husker du hvilke krypteringsalgoritme du satte opp på routeren? WEP, WPA, WPA2, WPA2-PSK er noen eksempler på krypteringer du kan ha satt opp. Pass da på at damaskinen din kobler seg opp med samme krypteringsmetode Hvis du ikke husker hvilke kryptering du brukte eller ikke husker passordet du sikret nettverket med, kan du bare sette routeren tilbake til fabrikkinstillinger, og deretter prøve å sette opp krypteringen igjen. Håper dette er forståelig Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Slett den lagrede wlan-profilen i Vista og kobl til på nytt, regner med du har vista og du finner det under valget administrer trådløsenettverk e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå