Gå til innhold

Hjelp med blu ray probmeler !

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk meg en veldig daarlig fqrste blikk eller hva jeg skal si med blu ray idag. Ja fQrste gang jeg har en blu ray dvd.

Leide wanted paa blu ray paa shell ista. og satt meg naa ned med pottgull og brus og skulle kose meg med filmen !

Men saa setter jeg inn disken i min ps3. 40 gb versonen.

Saa kommer det opp dvden eller cden eller hva det var kan ikke spilles av. Saa kommer en lang saann feil kode.

Saa prQver jeg da og gjenta dette noen ganger. Saa endelig kommer jeg inn !

For da fikk jeg spQrsmaale om noe internett tilgang via bd eller noe. saa tok jeg ja.

Saa kommer jeg inn paa menyen og velger norsk. Maa si jeg var impontert over kvaliteten !! :D

Saa setter jeg meg godt foran soffaen med pottgulle og brusen klar. Starter filmen og stor koser meg !

Men saa etter kansje 20 min. Saa nle plutselig all lyden borte. Saa begynte den og hakke noe Jevlig. Og saa stoppa alt og klikka. Saa slaar jeg av og paa da. Og saa maa jeg gjenta det fQrste jeg gjorde i gjen en del ganger.

Saa kommer jeg da inn igjen. og gaar paa scene. for og tokk en scene lengre en jeg var ista. Men naar jeg trykker der saa skjer det ikke en dritt ! Alt stopper. Saa fikk jeg kommet inn paa menyen igjen. Og tykka vanlig play og da kommer wanted kula fram og alt stopper igjen. Uff :( Kostet meg 65 spenn og leie filmen og.

Noen som vet hva dette er som er galt ? :(

Jeg har kjekket cden og den er helt ripefri er ikke et fettmerke eller noe paa den.

Setter veldig stor pris paa om noen hjelper meg fQr colan blir kald !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Kald cola er en fæl ting det.

Jeg har aldri opplevd lignende, men kanskje du har stilt inn PS3-en på feil oppløsning?

Lenke til kommentar

Kald cola er en fæl ting det.

Jeg har aldri opplevd lignende, men kanskje du har stilt inn PS3-en på feil oppløsning?

Oj faen xD Saa tabbe xD FQr den blir varm mener jeg xD Hahahah

Lenke til kommentar

Når kjøpte du din ps3? Har det vært problemer med den før? Hakker det når du spiller for eksempel?

Jeg hadde samme problem med min 40 GB versjon. Det var blu-ray laseren som var slitt, jeg leverte den inn til nordisk film og fikk en helt ny ps3 og nå spiller filmer og spill helt flytende :)

Lenke til kommentar

Hadde noe lignende problem når jeg så The Dark Knight på blu ray, men det var med blu ray spilleren Samsung BD-P1500, etter rundt 1.5 time så begynte det å hakke, så spolte jeg frem litt, så gikk det 1 minutt så hakket det igjen, så spolte jeg enda litt frem, da stoppet det plutselig. Har sett Transformers også på blu ray, ingen problemer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...