ysoligard Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hei! Jeg har en Logitech MX Revolution blutooth mus og wifi 300N 2.4ghz nettverk. Når jeg har aktivitet på wifi´en blir musa hakkete og treg.... Begge bruker jo området rundt 2.4ghz, så det er der problemet ligger. Høyere aktivitet = mere forstyrrelser! Har prøvd å skifte mellom forskjellige kanaler på wifi routern, men dog uten hell. Er det noen som har noe tips til hva som kan forbedres? Endret 30. januar 2009 av ysoligard Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Jeg har en Logitech MX Revolution blutooth mus og wifi 300N 2.4ghz nettverk. Når jeg har aktivitet på wifi´en blir musa hakkete og treg.... Begge bruker jo området rundt 2.4ghz, så det er der problemet ligger. Høyere aktivitet = mere forstyrrelser! Har prøvd å skifte mellom forskjellige kanaler på wifi routern, men dog uten hell. Er det noen som har noe tips til hva som kan forbedres? Kan du flytte antennen til WiFi'n? BlueTooth bruker spredt spektrum og skal være veldig motstandsdyktig for støy, men signalene fra WiFi'n er muligens for sterke. Hvis du har mulighet hadde jeg flyttet antennen og sett om det hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå