Hagh Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 rundt på min kjære T90, og skal ha meg et digitalkamera som er lite, bra bildekvalitet og høy batterikapasitet, og med en øvre grense på kr 10.000,-.. Hva skal jeg kjøpe?? Canon s50, Olympus c50, Ixus 400, Mju 400....? Og en ting til; Skal til London i overmorgen. Er det penger å hente, og kan evt språk stilles om på et kamera kjøpt i England?? Hva skal jeg gjøre??????? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Av disse her tror jeg at jeg ville valgt Ixus 400. Du vil ikke da ha noen manuelle muligheter, og batterikapasiteten er dårlig. S50 har ikke noe særlig bedre bildekvalitet, og har like dårlig batterikapasitet. C-50 og Mju 400 vurderer jeg for å ha dårligere bildekvalitet enn Ixusen. Tviler på om du finner kameraer rimeligere i London på en kort tur, men hvis du vet hvor du skal lete så kanskje. MLW Lenke til kommentar
Hagh Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Enn i Nikons sortiment?? Er det noe der å velge mellom?? eller er det IXUS som er det beste. Må innrømme at det med batterikapasitet skremmer litt Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Nikon 4300 har grei batterikapasitet. Hvis virkelig god batterikapasitet er målet, ville jeg tatt skrittet opp til Canon PowerShot G3. En oversikt over en del kameraer på batterikapasitet finner du her: http://akam.no/tester/batterikapasitet.html MLW Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 anbefaler også Olympus C-5050, som er målt til å ha høyest oppløsning av alle 5-MP kamera. (Det er selvfølgelig skarpet en del i kamera, men det er alle konkurrenter også). Det ble av Ljud & Bild regnet for å være kanskje det øverste før man starter på de digitale speilrefleksene. Om du også vil det skal være lite, tror jeg at Casios nyeste 4-MP kamera har fått ekstremt hyggelige kritikker (husker ikke modellen). Men IXUS 400 vil absolutt være et godt kjøp, ja. lykke til. JEEE TG 2003!!! partY! Lenke til kommentar
rogers Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Som T90 bruker, bør du se etter noe annet enn et lite snapshot kamera som Ixus er. Canon Powershot S50 er et relativt lite kamera, men som gir deg kontroll over blender og lukkertid. Roger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå