theoriginalAidskake Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Fra wiki: Handling I Nip/Tuck følger man plastikkirurgene Sean McNamara og Christian Troy som driver sin egen klinikk i Miami, Florida. De har til tider store problemer med å skille jobb og privatliv, og de møter på store utfordringer i hverdagen. Vi møter mange interessante pasienter i klinikken deres. Skuespillere Dylan Walsh - Sean McNamara Julian McMahon - Christian Troy John Hensley - Matt McNamara Roma Maffia - Liz Cruz Kelly Carlson - Kimber Henry Joely Richardson - Julia McNamara Linker: Offisiell hjemmeside IMDB _______________________ Jeg har blitt helt hekta! For en utrolig annerledes og underholdene serie. Andre som ser på den? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har faktisk sett en episode. Skal lete lenge etter noe eklere enn når de skjærer opp huden og driver og pirker under Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg elsker Nip/Tuck! Fikk med meg en sesong de sendte på TV3 for en stund siden, og etter det så lastet jeg ned alle de andre sesongene og så alt sammen på en liten uke. Utrolig kynisk, utrolig heslig, utrolig egoistisk; men herre min så bra serie! Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig i at det er ein veldig bra serie, men den har visse ting som er latterlig irriterande. I hovudsak: Julia McNamara. Alt ho gjer er syting, ikkje arbeid. Skal altid "finna seg sjølv" etc. Og så syter ho om å være ein god mamma men ho gjer det jo dårlegast av alle i den serien. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Misliker Julia jeg også. I tillegg er jeg faktisk overrasket over at en plastisk kirurg ville giftet seg med noen så uattraktiv, for å være helt ærlig.. Anyway, er på sesong 5, men har ikke gidda å sett på over 1 måned. Må vel nesten begynne igjen snart. Endret 12. april 2009 av arctcmnks Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Har vurdert å starte å se denne fler ganger, så da er jeg ikke helt på jordet om jeg tester et par episoder? Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er absolutt en kvalitetsserie, så ja, prøv den. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har vurdert å starte å se denne fler ganger, så da er jeg ikke helt på jordet om jeg tester et par episoder? Det er mer drama enn hotel cæsar, så du blir nok ikke skuffet. Lenke til kommentar
Frusci Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Misliker Julia jeg også. I tillegg er jeg faktisk overrasket over at en plastisk kirurg ville giftet seg med noen så uattraktiv, for å være helt ærlig.. Anyway, er på sesong 5, men har ikke gidda å sett på over 1 måned. Må vel nesten begynne igjen snart. Indeed, men ho blir jo framstilt som den "super-baben". Har sett alle episodane av serien nå, godt brukt påskeferie. Anbefaler alle å sjå det. Lenke til kommentar
aylward Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva er themesangen Viasat4 bruker når de reklamerer? Utrolig fengende sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå