Vaenas Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tar da intitiativet til å sette igang en avstemmning av hva som er det beste gullkornet noen sinne på diskusjon.no Kom da med deres nominerte på denne måten: [Trådens Navn] Lenke Forklaring på hvorfor du syntes dette er det beste gullkornet noen sinne. Regler: Ikke ta med deres orginale nick eller navn Ikke slengedritt Ikke mobbe personene som blir nevnt her. Ta ansvar for at alle regler blir overholdt, tråd regler og forum regler Ikke skriv poster som bare inneholder: Lol, Roflmao osv. På den 15. Februar sette vi opp avstemmningen med de nominerte. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg synes at det var et godt forslag, men lo litt da jeg så at ingen svarte. Laste den opp som gullkorn anyone? Endret 5. februar 2009 av ozi3333 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Beste gullkornet etter min mening. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Edit: Denne posten har ikke noe poeng lengre.. -.- Endret 8. februar 2009 av Bennythen00b Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvis ingen andre enn meg nominerer gullkorn vinner mitt . Noen premie? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen premie nei KnewtFan, bare en ren avstemmning. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ingen premie nei KnewtFan, bare en ren avstemmning. Da gidder jeg ikke nominere noe . Vil ha premie! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg nominerer "Hacke Child Control". Virker den kjent, Vaenas? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det enstavelsessvar som er slettet. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Ikke rart det er få nominasjoner, det er jo strengte tatt kun 10-20% av postene som faktisk er gullkorn i ordets rette forstand. Resten er morsomheter som ikke er gullkorn. I fjor var det vel en som kom drassende med et kjekt lite "essay" og trodde det var en passende nomiasjon. Døp om hele forumdelen til "Morsomheter fra forumet", det er et mer passende navn. Beste gullkornet jeg har sett her var fra flere år tilbake (et jeg dessverre ikke finner igjen). Husker ikke identisk hvordan det gikk, men det var i hvert fall en som tipset om å sette PCen ut av vinduet for å kjøle den ned, hvorpå det kom et kjapt svar "Eller vannkjøling som det heter i Bergen". Endret 15. februar 2009 av Sigmoideus Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alle på forumet har dårleg humor, så gullkorn kommer ein ingen vei med. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det finnes jo en hel del geniale gullkorn her på forumet. Kan blant annet nevne "Hvem vet, mulig vi kline litt" og selvfølgelig denne. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Den "Hvorfor funker ikke PC'n" var helt genial :!: Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det finnes jo en hel del geniale gullkorn her på forumet. Kan blant annet nevne "Hvem vet, mulig vi kline litt" og selvfølgelig denne. Vet ikke om den første, for den har jeg ikke sett, men den andre du linker til er fortsatt ikke et gullkorn. Jeg finner i hvert fall ikke noe gullkorn der. Lenke til kommentar
Krap Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det finnes jo en hel del geniale gullkorn her på forumet. Kan blant annet nevne "Hvem vet, mulig vi kline litt" Du kan ikke linke til den? Forvitenheten tar overhånd! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Link. (Var forresten "mulig vi kline vilt, hvem vet?") Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Mulig vi klinte litt var helt konge! Nesten like bra som "ekspedisjonen under vann" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå