Gå til innhold

Avstemmning Gullkorn - År 2009

Vaenas

Anbefalte innlegg

Jeg tar da intitiativet til å sette igang en avstemmning av hva som er det beste gullkornet noen sinne på diskusjon.no

Kom da med deres nominerte på denne måten:

[Trådens Navn] Lenke

Forklaring på hvorfor du syntes dette er det beste gullkornet noen sinne.

Regler:

• Ikke ta med deres orginale nick eller navn
  • Ikke slengedritt
  • Ikke mobbe personene som blir nevnt her.
  • Ta ansvar for at alle regler blir overholdt, tråd regler og forum regler
  • Ikke skriv poster som bare inneholder: Lol, Roflmao osv.

På den 15. Februar sette vi opp avstemmningen med de nominerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det enstavelsessvar som er slettet.

Lenke til kommentar

Ikke rart det er få nominasjoner, det er jo strengte tatt kun 10-20% av postene som faktisk er gullkorn i ordets rette forstand. Resten er morsomheter som ikke er gullkorn. I fjor var det vel en som kom drassende med et kjekt lite "essay" og trodde det var en passende nomiasjon.

Døp om hele forumdelen til "Morsomheter fra forumet", det er et mer passende navn.

Beste gullkornet jeg har sett her var fra flere år tilbake (et jeg dessverre ikke finner igjen). Husker ikke identisk hvordan det gikk, men det var i hvert fall en som tipset om å sette PCen ut av vinduet for å kjøle den ned, hvorpå det kom et kjapt svar "Eller vannkjøling som det heter i Bergen".

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...