MALU14 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei! Jeg er på søk etter Acer Aspire 5930g og finner den ikke noen plasser? Er det noen som vet om pcn er trukket fra markedet? Hvis så, hva er grunnen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 WOOOOT???? hvor har den blitt av??? skal se om jeg finner ut grunnen... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 nei... ingen som har... til nå er infoen jeg har fått at alle lagre er tomme... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er bare den naturlige prossessen. Dataverden endres, og det samme gjør produktene. Så nå har denne vært solgt i godt over et halv år og nye utgaver tar over. Ikke noe mer hokkuspokkus enn det vil jeg tro. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 lurer på hva som vil ta over.... Lenke til kommentar
MALU14 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 men hvorfor trekke tilbake en pc som selges mye av? d virker jo helt ulogisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå