LucarioX Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes aspill.no høres best ut jeg. Passer bra sammen med akam, amobil og amotor Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 I mangel av gode ledige domener vil jeg foreslå tek.no/spill Ja, det var derfor jeg også foreslo dette. Nå som tek.no har gjort sitt inntog som hovedsiden til hele hw.no-nettverket, kunne jeg helst tenkt meg at alle sidene ble omgjort til tek.no/hw(eller tek.no/hardware), tek.no/mobil, tek.no/kamera, og selvsagt tek.no/audiovisuelt. Altså, hvis man klikket seg inn på akam.no, amobil.no, hardware.no, så ble man sendt til tek.no/hardware/kamera/mobil etc. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Restore.no hadde vært litt kult, men det er opptatt (noe av det jeg forbinder mest med å spille...) Spillgal.no og spillfanatikeren.no er vel fint for å beskrive endel av leserne. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En annen måte ville vært å lage et subdommene til tek.no slik som spill.tek.no. Jeg er ikke helt sikkert hvor godt jeg ville like det selv. hva med gamer2.no, kanskje for likt med det gamle Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 igame.no , tek.no/igame kunne jo passet kansje Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) For å si det som det er så vet jeg ganske sikkert hva nytt domene blir...... om edda velger å bruke det... Siden edda media i November i fjor kjøpte domenet (riktignok to aktuelle), sikkert etter gamer.no tvisten startet... Domenekjøp/eierinformasjon er åpen informasjon som kan finnes av alle... Endret 31. januar 2009 av Tore Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Stemmer for aspill.no. Endret 12. mars 2009 av 4WheelDrive Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 utifra hva jeg har lest til nå... stemmer jeg nok for agamer.no eller aspill.no aner ikke hvorfor den aen egentlig men det er vell dårlig med valg av domene navn som ikke allerede er tatt.. uff, vansklige valg. gamer.no er jo det vi alltid har brukt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Tror ikke det er opp til dere uansett. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvorfor sier du det? hw.no og gamer.no har alltid vært støttet sterkt opp sitt brukergruppe og har hørt på lesernes meninger. Men personlig tror jeg det ville blitt best med noe ala tek.no/spill, siden alle sidene går under tek nettverket. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 www.spillkilden.no (men den er tatt av noen). Ellers virker nå aspill og agamer som trygge valg som nok vil fungere. Selv om jeg er mer fan av mer kreative løsninger (men nettverket ser ut til å gå for det trygge, som eksempelvis tek.no). Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 igame.no , tek.no/igame kunne jo passet kansje Applenerd! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ellers virker nå aspill og agamer som trygge valg som nok vil fungere. Selv om jeg er mer fan av mer kreative løsninger (men nettverket ser ut til å gå for det trygge, som eksempelvis tek.no).Siden Edda allerede eier disse domene-navnene så virker det som et godt alternativ. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Ellers virker nå aspill og agamer som trygge valg som nok vil fungere. Selv om jeg er mer fan av mer kreative løsninger (men nettverket ser ut til å gå for det trygge, som eksempelvis tek.no).Siden Edda allerede eier disse domene-navnene så virker det som et godt alternativ. Og av de to agamer.no og aspill.no ønsker jeg aspill.no agamer.no blir litt plagiat-wannabe gamer.no aspill.no er norskt aspill.no passer best sammen med akam og amobil..... Lenke til kommentar
CP-Monkey Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 For å si det som det er så vet jeg ganske sikkert hva nytt domene blir......om edda velger å bruke det... Siden edda media i November i fjor kjøpte domenet (riktignok to aktuelle), sikkert etter gamer.no tvisten startet... Domenekjøp/eierinformasjon er åpen informasjon som kan finnes av alle... Tviler egentlig. I det edda går fra gamer tror jeg det er liten sansynelighet for at det skal hete gamer.no igjen. OT: Wiiitch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg