Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Router til Dedicated CS Server

Anbefalte innlegg

Hei.

Ettersom eg har laget meg min egen klan og har fått opp medlemmer. Så hadde eg tenkt og sette opp ein Dedicated Server til CS. Siden pappa`s d-link ikkje kan opne disse portene man trenger når man skal lage dedicated server til CS så må eg kjøpe meg min egen.

Hva router burde eg kjøpe ?: Den skal kunne holde ein CS server oppe til ca 12max folk mens eg spiller på serveren med samme PC selv. (Har ganske god PC, har gjort det før når eg koblet rett til boksen eg har fått av Fjordnett som er kraftlaget sitt Fiber nett`s levrandør). Har 11 164 kbit/s NED og 10 561 kbit/s OPP. Dette er pga Besta låner tråløse og pappa laster ned mye tull :p.

Så da var spørsmålet. Hva router burde eg ha får og sette opp ein Dedicated CS server ?

Noen forslag ?

Endret av T-r-A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjølv har eg D-Link DIR615, og den har funka fint til det ! Nyare modellar vil nok sikkert yta betre, men når eg har spelt med 8 stk på serveren så har dei fleste hatt ok ping. Har også Fiber med 10/10 Mbit linje.

Så eg ville nok gått for ein DIR 655 eller noko slikt, kostar litt men absolutt verdt da !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...