MonsunFilmatorium Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Jeg heter Morten Vebjørnsen, jeg er en uavhengig filmlager og har laget en film Her er linken til filmen jeg har laget http://www.youtube.com/my_videos_insight?v=MnBe6bQt-1o Se den og kommenter på YouTube eller her. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Litt usikker på hva som egentlig skjedde i filmen. Du er fra mattilsynet, men blir skremt i døden når du skal inspisere et hotell? Det er noe feil med lenka di, som må være Lenke til kommentar
MonsunFilmatorium Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Litt usikker på hva som egentlig skjedde i filmen. Du er fra mattilsynet, men blir skremt i døden når du skal inspisere et hotell? Det er noe feil med lenka di, som må være Heisann Ingardj Jeg skjønner akkurat det, filmen ble spilt inn på en dag, så vi rotet ganske mye, fikk ikke til noen solide dialoger heller, men til neste prosjekt skal jeg ta dette til etteretning. Takk for at du sier fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå