-O_L_E- Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Hei på deg. Jeg trenger litt hjelp med det og betale med bank kort. jeg er 15år. har kort. Og får nettbank til uka. Men jeg lurte på om noen kunne være så snille og legge inn step by step betaling? MvH Ole Endret 2. februar 2009 av -O_L_E- Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Hei på deg. Jeg trenger litt hjelp med det og betale med bank kort. jeg er 15år. har kort. Og får nettbank til uka. Men jeg lurte på om noen kunne være så snille og legge inn step by step betaling? MvH Ole I 2003 kjøpte mamma Xbox LIVE til meg, og da måtte jeg registrere meg med hennes VISA kort. I dag er jeg 22 år og bruker mitt eget kort. Dersom foreldrene dine ikke ønsker å bruke sitt eget VISA, slik at du kan spille over nett, så må du kjøpe Xbox LIVE kort hos din nærmeste spillforhandler. Endret 31. januar 2009 av stonhans Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Siden du er 15 år, så har du trolig bare VISA ELECTRON - kort som kun kan brukes i butikker og minibank - ikke på nett. Endret 31. januar 2009 av Duvebassen Lenke til kommentar
-O_L_E- Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Den er grei;) Endret 31. januar 2009 av -O_L_E- Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har du Nordea kan du bruke kortet på nettet. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp du må bruke Mamma sitt Noen som vet om microsoft selger spill over nettet? Altså slik som steam bare på xbox 360? Vil ha skate 2 nå ! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp du må bruke Mamma sitt Noen som vet om microsoft selger spill over nettet? Altså slik som steam bare på xbox 360? Vil ha skate 2 nå ! Microsoft selger kun Arcade spill og noen Xbox Originals via Marketplace.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp du må bruke Mamma sitt Noen som vet om microsoft selger spill over nettet? Altså slik som steam bare på xbox 360? Vil ha skate 2 nå ! Microsoft selger kun Arcade spill og noen Xbox Originals via Marketplace.. Aww. Synd. Noen sted jeg kan få tak i skate 2 billigt? var på elkjøp idag, de hadde det ikke. Derfor ble det Gears of war 2 istedet ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Jepp du må bruke Mamma sitt Noen som vet om microsoft selger spill over nettet? Altså slik som steam bare på xbox 360? Vil ha skate 2 nå ! Microsoft selger kun Arcade spill og noen Xbox Originals via Marketplace.. Aww. Synd. Noen sted jeg kan få tak i skate 2 billigt? var på elkjøp idag, de hadde det ikke. Derfor ble det Gears of war 2 istedet ^^ Billigste ifølge prisguiden er ps.no (nettbutikk) https://prisguiden.no/product.php?product_id=100492 Må vel betale frakt i tilegg da. blir nok kanskje billigere i en "vanlig" butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå