Storsve Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) God aften! Sitter hjemme og forbereder meg på roadtrip imorgen. Tenkte jeg skulle brenne noen cd'er å ta med. Men når jeg putter en tom cd i cd-rommet så blir den ikke registrert. Plata begynner ikke å spinne rundt heller. Men dette gjelder ikke når jeg putter spill i cd-rommet, det funker helt normalt. Noen som har peiling på hva det kan være? Edit: Er dvd-rom jeg har, beklager. Og det er denne pc'n:PC Endret 30. januar 2009 av Storsve Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har vært borti dette problemet på litt eldre stasjonære maskiner. De leser bare av DVD+R og ikke DVD-R som er det vanligste i dag. Men har dog ikke hatt noen erfaring med dette problemet på bærbare maskiner. De pleier jo som regel å ha nyere DVD-ROM mener jeg.... Men det er da verdt forsøket, å teste DVD+R og DVD-R og se om problemet ligger der DVD'er for du kjøpt i løsvekt hos Lefdal - 4,90 per plate (litt reklame skader ingen ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå