Gå til innhold

Musikk: Breakbeat låt: Any Given Time (edit)

Anbefalte innlegg

http://www.youtube.com/watch?v=ZOTIY...e=channel_page

En ny låt som jeg lagde over en maraton-økt i studioet mitt de siste par dagene. Hvis dere liker prodigy, chemical brothers og lignende, så burde denne også falle i smak.

Dette blir den siste låta jeg legger ut på nett for en stund. Jeg er i dialog med et plateselskap. Så jeg må se ann hva som skjer fremover.

Uansett, håper dere like den. Dere finner en bedre versjon på www.myspace.com/moozeblaster for dere som synes youtube blir for dårlig kvalitet.

Take care..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt kurant. Liker stilen, da The Prodigy er favorittbandet mitt. The Chemical Brothers er også å foretrekke. Nice stil. Har ingen konstruktive tilbakemeldinger eller kritikk å komme med akkurat nå, men det får gå med å si at jeg likte det jeg hørte ;)

Lenke til kommentar
Absolutt kurant. Liker stilen, da The Prodigy er favorittbandet mitt. The Chemical Brothers er også å foretrekke. Nice stil. Har ingen konstruktive tilbakemeldinger eller kritikk å komme med akkurat nå, men det får gå med å si at jeg likte det jeg hørte ;)

hehe takk for den. :)

Lenke til kommentar

Den funka ja. Jeg så først nå at du skrev at den lå ute på myspace, beklager.

Over til låta: Skarptrommeslagene kunne kanskje vært litt mer varierte i stedet for å spille samme rytme i hver takt. Melodien blir kanskje også en smule ensformig. Ellers syns jeg dette høres kjempetøft ut. Spesielt i begynnelsen er det bare rett på an, noe jeg absolutt liker. Kjekt å høre litt røffere elektronisk musikk enn det som vanligvis legges ut her :)

Lenke til kommentar
Den funka ja. Jeg så først nå at du skrev at den lå ute på myspace, beklager.

Over til låta: Skarptrommeslagene kunne kanskje vært litt mer varierte i stedet for å spille samme rytme i hver takt. Melodien blir kanskje også en smule ensformig. Ellers syns jeg dette høres kjempetøft ut. Spesielt i begynnelsen er det bare rett på an, noe jeg absolutt liker. Kjekt å høre litt røffere elektronisk musikk enn det som vanligvis legges ut her :)

Jeg er ikke så keen på digre, varierte melodier. Det finnes nok av musikere som driver med det. Så det burde ikke være så vanskelig å finne. Trommene kunne (kanskje) ha vært litt mer varierte. Men det funker ikke i alle låter. Synes beaten passer bra i denne låta. Sjekk ut "skrike" på myspace siden min. Den har en mer levende beat.

Ellers så takk for feedback. Kult at du likte låta. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...