LøperFraVevelstad Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 hei dere.. jeg ønsker å bli god i langdistanse, men sammen med dette har jeg fotball, hvor treningene nå har startet for fullt. blir 1 fotballtrening mandag, 1 på tirsdag, 1 fotballtrening + innebandyøkt på onsdag, og fotballtrening på torsdag. har da fredag, lørdag og søndag til rådighet for restitusjon, treningsstudio og jogging. jogging kommer først i denne rekken. vil jeg bli god i langdistanse om jeg forholder meg til FOTBALL 4 av 7 dager i uken? sett at jeg kan kjøre langkjøring og eventuelle intervaller i fredag og helgene? Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 På fotballtreningen våre begynnte vi med 1.2mil jogging med en veldig bratt oppoverbakke, hadde trening 4 ganger i uka + 2timers intensiv trening i ppa, drev da inne å tok 500 situps og 250 pushups, hangups, harde intervallere osv å så tok vi en 3000 m av og til. Vi hadde en fra militære som trena oss Men ontopic: Det kommer vel litt ann på hva dere gjør på fotballtreningene.. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Men ontopic: Det kommer vel litt ann på hva dere gjør på fotballtreningene.. vi starter med 15 - 20 minutter oppvarming, og 1 time og 10 minutter med spill. spillet går slik: vi spiller i en ganske liten hall, nok til å spille 3 stk på hvert lag. deler opp i 3 lag. 2 lag spiller og det ene hviler, og slik rullerer det. hver kamp er på 4 minutter, noe som gjør at det blir 8 minutter for ett lag, så 4 minutter hvile mens de to andre holder på. skjønner? jeg prøver å gi ALT jeg har disse 8 minuttene, noe som gjør at jeg ofte løper i makspuls etter noen runder på banen. så det blir intervall - lignende trening...løping att og fram hele tiden. blir noen småpauser innimellom seff:P Endret 30. januar 2009 av Skarpengland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå