BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei Folkens! Kjøpte denne addonpacken til Fallout 3 igår. Har nettop starta spelet att, og komen meg inn i denne simulation PODen. Dog, eg ser at level på characteren min framleis står på 21 - og XP = MAX. Kjem eg ikkje opp i levels etter å ha kjøpt Operation: Anchorage? prøvde å søke på forumet, men fann ikkje svar på spørsmålet mitt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tror det du nevner der skulle komme i en annen DLC. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Kommer vel ikke før i fortsettelsen av mainstory det du prater om der nei, og den DLCen skal vel komme i mars tror jeg. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det er foreløpig ingen planer om å øke levlinga, men har dog hørt at dette skal komme i neste DLC. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 http://www.eurogamer.net/articles/bethesda...level-cap-to-30 Kommer med Broken Steel DLC'en. Birger Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har de tenkt å gi ut DLC hver måned? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Januar, Februar og Mars ja. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kommer de til å fortsette med DLC månedlig etter mars? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tviler på det. De har iallefall ikke annonsert noe annet. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Januar, Februar og Mars ja. Drøyt hvis det blir 800 poeng hver gang. Lenke til kommentar
Kjeksboxen Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Operation: Anchorage will be followed by The Pitt in February and Broken Steel in March. The former adds an industrial raider town to investigate, while the latter recruits players into the Brotherhood of Steel and bumps the level cap up to 30. Broken Steel can be played after finishing the main Fallout 3 campaign. Sto ikke noe om priser på de andre men regner med 800 der og Eurogamer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 The Pitt er blitt utsatt til mars, og Broken Steel vil komme i april. Håper The Pitt kommer med litt variable archivments og sånne du kan skaffe hvertfall etter noen timer og ikke med engang ala Anchorage. "Utmerkelsene" i Oblivion og Fallout 3 har hatt litt sjarm i seg å skaffe, husker jeg sleit så jævelig når jeg klarte å glemme å hente en bobblehead 2 ganger, da du er fanget i Ravens Rock(hos Enclave). Men blir litt fett å ta med seg stealth suiten til kineserne og Gauss rifla. Armoren hadde jeg fra før, bare en anderledes utgave. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg har et lite spørsmål vedr. Fallout 3 generelt og expansion-pakkene... Jeg har rundet spillet og det er i motsetning til Oblivion ikke mulig å fortsette å spille etter det. Så jeg lastet opp en savegame rett før slutten og gikk ut for å fortsette. Men er det mulig å få nye quests i det opprinnelige spillet? Jeg finner ikke flere quester og lurer på om de forsvinner når den siste questen er aktivert. Hvis det er tilfellet, har jeg tilgang til f.e. Operation Anchorage eller må jeg starte spillet på nytt? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hvis du har alle quest-achievementene så er det ikke flere quests. Hvis du ikke har fått alle så har du flere quests igjen, da må du finne dem rundt omkring i verden. Når det gjelder Anchorage så har du tilgang til denne uansett. Endret 5. februar 2009 av This is Thomas Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 800 poeng , det er jo for å tjene penger selvfølgelig. Er ikke akkurat noen store spillselskaper som lager spill gratis vel? Betaler gjerne 800 hvis The Pitt blir hvertfall litt bedre enn Anchorage. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis du har alle quest-achievementene så er det ikke flere quests. Hvis du ikke har fått alle så har du flere quests igjen, da må du finne dem rundt omkring i verden. Når det gjelder Anchorage så har du tilgang til denne uansett. Nevermind, jeg fant flere quester etter å ha leitet litt mer Dumt at det ikke er mulighet til å gå opp til level 30 allerede med Operation Anchorage. Da hadde jeg kjøpt med en gang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå