Svampebob Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg skal gjøre det? Føler at det blir litt feil når jeg kommer løpende bortover og så hoppe og spinne bakover. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror du må forklare litt bedre, skal du løpe baklengs eller? Nøyaktig hva er dt du har tenkt til å gjøre? //Blarcky Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 nei jeg løper framover og satser for å ta baklengsen, men kommer ikke rundt fordi jeg føler at det blir feil på en måte kroppen får det bare ikke til. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 tja, det er et vrient triks, har faktisk aldri prøvd :S mitt tips er at du må passe på å lene deg godt bakover og bremse voldsomt med føttene i det du tar sats, slik at du ikke bruker farten til å komme bortover, men opp og bakover Lenke til kommentar
brasj Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Du bør nok begynne med en araber, skal du føsrt forover og så inn i baklengs ;] Lenke til kommentar
vitaminbjørnen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tror det skal gå. Du løper framover og hopper med den ene foten mens du lener deg langt bakover og prøver samtidig å sparke over hodet ditt med den andre foten. Det er litt vrient å forklare så lett. Det beste er nok å få med seg en som kan det som kan lære deg det. Du kan jo selvfølgelig begynne med en araber men da blir det helt annerledes. Pluss at du lander ikke samme veien. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har noen tips hvordan jeg skal gjøre det? Føler at det blir litt feil når jeg kommer løpende bortover og så hoppe og spinne bakover. Veldig viktig at du drar hodet bakover også, da vil kroppen følge naturlig etter. Du må feste blikket der du vil beina skal lande hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
brasj Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Blir det kinda molbo(molberger) han skal gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Gainer? Lenke til kommentar
brasj Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jaa, haha aww. Går det an. xD Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå