DigitalOverride Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Har litt problemer med en Glacialtech Igloo 2320 Pro. Originalt sett står det en 60mm vifte på, og siden jeg har et lite kabinett blir CPU'en ganske varm (Idle temp: 60 grader...). Jeg tenkte derfor at jeg skulle sette på et fanadapter, og en Enermax 80mm vifte. Glacialtech viften står oppgitt med ca 42 kubikkmeter/min, mens den nye Enermax viften har en max på 67 kubikkmeter/min. Allikevel går temperaturen OPP med 10 grader når jeg bytter til 80mm viften... Noen som har lignende erfaringer? Er enormt irriterende, da 60mm viften bråker ganske mye... Hadde vært fint med litt input her. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Er det ikke styring på de enermax viftene? Står den på max? Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Joda, stemmer det... Og ja, den står på max. Det var jo selvfølgelig det første jeg sjekket 8) Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 hei Jeg har en igloo 2300 med 70mm vifte. Har litt problemer med støv nede i ribben. Har du tatt av kjøleren for å montere adapteren?? hvis ja må du legge på en nytt lag artic silver (etter at du har fjernet den gamle). Hvis ikke det hjelper kan du prøv eå snu viften. ((slik at den suger luft opp fra kjøleren. lykke til Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 du kan jo forsøke og ta av den jalla platen oppå, og skru vifta rett ned i kjøleren.... EDIT: det funker ikke med 80mm vifter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå