Vaenas Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja har hatt en tråd om dette før, og ja fikk hjelpen jeg trengte eller jeg trodde det. Visste seg at jeg ikke skjønte bæret og lurer på om det er noen der ute som kan hjelpe meg steg for steg å lage et wordpress design, har ferdig design og alt, men klarte ikke å lage et wordpress design ut av det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Flytter tråden din til Webprogramvare-kategorien hvor det ligger en del WP-materiale fra før. Det gjør jeg visst ikke. Ser kategorien er stengt, da får det være greit. Endret 30. januar 2009 av Haraldson Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Så da blir det her jeg får hjelp? Ok. Håper som sagt på hjelp til å forstå dette. Da jeg allerede ligger bak skjema med å publisere en webside for en liten gruppe. Heldigvis er dette gratis arbeid fra min side og derfor har de sagt det er ok. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Prøv å søk etter engelske guider på google.. Er noen der ute.. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ligger en veldig enkel og grei på Nettuts samt en som går litt dypere på wpdesigner.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå