ainstainy Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) hei. er på besøk hos noen og klarer ikke å koble til det trådløse nettverket med xboxen. (xbox360). Jeg er allerede koblet opp til nettet med pc og har fullt signal. Hva kan være gale? når jeg søker på xboxen finner den ingen nettverk. Mvh Ainstainy Endret 30. januar 2009 av ainstainy Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Forsøkt å sette USB-enheten (nettverksadapteren) i en annen USB port? I fronten, feks? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Kanskje nettverket har en kryptering, som xbox wlan-adapteren ikke har støtte for? Endret 31. januar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
oleta Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg har akkurat samme problem. Har nettopp fått adsl fra telenor med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT. Kjører alt trådløst fra routeren og min mac og pc har fullt signal på nettverket og ingen problem. Xboxen står like ved, med trådløs nettverksmottaker men finner ikke nettverket i det hele tatt. Noen nettverkskyndige som har peiling? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kanskje nettverket har en kryptering, som xbox wlan-adapteren ikke har støtte for? Nøff said. Vanlig vis det som er problemet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei. Jeg har akkurat samme problem. Har nettopp fått adsl fra telenor med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT. Kjører alt trådløst fra routeren og min mac og pc har fullt signal på nettverket og ingen problem. Xboxen står like ved, med trådløs nettverksmottaker men finner ikke nettverket i det hele tatt. Noen nettverkskyndige som har peiling? Lyser lampa på den trådløse klumpen bakpå xboxen grønt? Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Om du går i settings så skal du etter å valgt konfigurering bli spurt om en kode, enten WEP, WPA eller WEP2. Om du får koblet deg opp riktig, men LIVE eller PC-connection ikke fungerer prøv statisk IP framfor DHCP :-) Om du ikke får noen indikasjon på at din Xbox finner noen router bør du kanskje sjekke hvilke kryptering din router har. Lenke til kommentar
f-bernts Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har samme problem selv. Har en D-link Dir-655 Bruker Wpa2-personal, aes kryptering. Xbox360 den finner andres nettverk, også wpa fra andre Støtter ikke xbox360 wpa2? PS3, Pc funker helt fint trådløst Noen ideer? Endret 24. mars 2009 av f-bernts Lenke til kommentar
f-bernts Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Løsning! wpa2 er visst bare for "N" standarden trådløst. Xbox360 er jo 4år, så den bruker kun de 3 forrige standarene, men det er ok. Router bruker den nyeste der den kan (satte instillngene på hastighet på auto) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå