Gå til innhold

finner ikke trådløst med xboxen (360)

ainstainy

Anbefalte innlegg

hei.

er på besøk hos noen og klarer ikke å koble til det trådløse nettverket med xboxen. (xbox360). Jeg er allerede koblet opp til nettet med pc og har fullt signal. Hva kan være gale? når jeg søker på xboxen finner den ingen nettverk.

Mvh Ainstainy

Endret av ainstainy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hei.

Jeg har akkurat samme problem.

Har nettopp fått adsl fra telenor med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT.

Kjører alt trådløst fra routeren og min mac og pc har fullt signal på nettverket og ingen problem. Xboxen står like ved, med trådløs nettverksmottaker men finner ikke nettverket i det hele tatt.

Noen nettverkskyndige som har peiling?

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har akkurat samme problem.

Har nettopp fått adsl fra telenor med det nye multimodemet deres, Zyxel P2602HWT.

Kjører alt trådløst fra routeren og min mac og pc har fullt signal på nettverket og ingen problem. Xboxen står like ved, med trådløs nettverksmottaker men finner ikke nettverket i det hele tatt.

Noen nettverkskyndige som har peiling?

Lyser lampa på den trådløse klumpen bakpå xboxen grønt?

Lenke til kommentar

Om du går i settings så skal du etter å valgt konfigurering bli spurt om en kode, enten WEP, WPA eller WEP2.

Om du får koblet deg opp riktig, men LIVE eller PC-connection ikke fungerer prøv statisk IP framfor DHCP :-)

Om du ikke får noen indikasjon på at din Xbox finner noen router bør du kanskje sjekke hvilke kryptering din router har.

Lenke til kommentar

Har samme problem selv. Har en D-link Dir-655

Bruker Wpa2-personal, aes kryptering.

Xbox360 den finner andres nettverk, også wpa fra andre

Støtter ikke xbox360 wpa2?

PS3, Pc funker helt fint trådløst

Noen ideer?

Endret av f-bernts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...