stonhans Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå som du allerede har laget en tråd, så syns jeg at vi kan få litt detaljer. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Uansett så er dere garantert ikke klare, så mitt råd er å vente. Det å bestemme tidspunkt man skal ha sex byr ofte på problemer. Mitt råd er å ta det skrittvis, så skjer det når dere begge er klare. Setter man en dato så kan den andre parten også fort føle seg presset. Da blir det ihvertfall ikke vellykket. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Uansett så er dere garantert ikke klare, så mitt råd er å vente. Det å bestemme tidspunkt man skal ha sex byr ofte på problemer. Mitt råd er å ta det skrittvis, så skjer det når dere begge er klare. Setter man en dato så kan den andre parten også fort føle seg presset. Da blir det ihvertfall ikke vellykket. Ser den der... Kan ikke bare si at : nei, nå finner vi på noe sammen i morgen, ja! la os ha sex Men så klart, finnes jo mange type venner her i værden... Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Når vi lå i sengen, og jeg skulle ta in den, da fikk jeg den ikke in, henne er for trang, så jeg tok in fingeret, og det kunde knappt komme inn, ehhm... noe jeg kan gjøre så det går ? (a) eller noe henne kan gjøre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Glidemiddel er en løsning, spytt funker like bra. Eksempler på glidemiddel er babyolje. For all del: Sørg for å bruke kondom! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 det var trangt! hvor ung er a siden det er så trangt? Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 gjerne 18. Hadde en venninne som var like trang. Vi måtte ha veldige lange forspill og vi måtte bruke glidemiddel. Sånn er noen jenter. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bedre med de som er hakke for trange, enn med de som du kan håndhilse på livmora i.. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ..eller som å duppe den i en bøtte med varmt vann Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 .. eller ei som blafrer i vinden. Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 å herregud, fikk lættis etter de tre svara over meg xD Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 er forvirret. her sier du at du har 13cm penis men i andre tråden sier du at du har 15. troll alert? skreiv feil (jeg skreiv i mørket) det var trangt! hvor ung er a siden det er så trangt? Henne er 13, snart 14 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har dere gjort det nå da? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) ja hu var for trang, å det var jo en kjempe "bombe" Endret 17. februar 2009 av samebror Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Frykter at det er et troll ja... Men men, litt gøy også Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er jo ikke så fryktelig rart det var trangt hvis dere ikke hadde noe "vorspiel" whatsoever. Bruk litt tid på å kjærtegne hverandre. Og glidemiddel er sikkert en god idee også... Lykke til gutt... Lenke til kommentar
Gjest * Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er alle på denne tråden gutter? Hvis hun er så trang er det høyst sannsynlig fordi hun på et eller annet nivå er nervøs og strammer seg. Det er helt normalt, men er noe som kan gjøre det vondere for henne enn det trenger å være. Den eneste løsningen er å ta seg tid og gjøre det litt sakte men sikkert. Hvis dere kan involvere hendene og munnene deres først (mange ganger, helt til dere er sikker på at dere vil gå videre) slik at dere blir trygge på hverandre er det absolut en fordel. Jeg skal ikke dømme noen meg hensyn til alder, så lenge begge to ønsker det, men mange er tryggere på seg selv og kroppen sin (og strammer seg dermed mindre første gangen) når de er litt eldre. Jeg skjønner selvfølgelig at dette ikke er et alternativ for deg though;) Lenke til kommentar
MrBirken Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt av noen utsagn hehe men gutt ! ta deg tid, og som andre her inne sier, sex er somregel ikkje noko som blir planlagt mange dager før. Få ho med å finne på noko, gjerne sjå ein film på rommet ditt/hennes, også kan dere begynne å ta på kvarandre, og fortsette derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg