Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ha sex med jenta i morra! {HJELP]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett så er dere garantert ikke klare, så mitt råd er å vente. Det å bestemme tidspunkt man skal ha sex byr ofte på problemer.

Mitt råd er å ta det skrittvis, så skjer det når dere begge er klare. Setter man en dato så kan den andre parten også fort føle seg presset. Da blir det ihvertfall ikke vellykket.

Lenke til kommentar
Uansett så er dere garantert ikke klare, så mitt råd er å vente. Det å bestemme tidspunkt man skal ha sex byr ofte på problemer.

Mitt råd er å ta det skrittvis, så skjer det når dere begge er klare. Setter man en dato så kan den andre parten også fort føle seg presset. Da blir det ihvertfall ikke vellykket.

Ser den der...

Kan ikke bare si at : nei, nå finner vi på noe sammen i morgen, ja! la os ha sex :p

Men så klart, finnes jo mange type venner her i værden... ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er alle på denne tråden gutter?

Hvis hun er så trang er det høyst sannsynlig fordi hun på et eller annet nivå er nervøs og strammer seg. Det er helt normalt, men er noe som kan gjøre det vondere for henne enn det trenger å være. Den eneste løsningen er å ta seg tid og gjøre det litt sakte men sikkert. Hvis dere kan involvere hendene og munnene deres først (mange ganger, helt til dere er sikker på at dere vil gå videre) slik at dere blir trygge på hverandre er det absolut en fordel.

Jeg skal ikke dømme noen meg hensyn til alder, så lenge begge to ønsker det, men mange er tryggere på seg selv og kroppen sin (og strammer seg dermed mindre første gangen) når de er litt eldre. Jeg skjønner selvfølgelig at dette ikke er et alternativ for deg though;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt av noen utsagn :p hehe :D

men gutt ! ta deg tid, og som andre her inne sier, sex er somregel ikkje noko som blir planlagt mange dager før. Få ho med å finne på noko, gjerne sjå ein film på rommet ditt/hennes, også kan dere begynne å ta på kvarandre, og fortsette derifra.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...