Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tips? pliis ossen skal jeg gjöre det, jeg vill att henne skal få en stor nytning, og henne er litt redd for att det ska gjöre vondt, NOE JEG KAN SI TILL HENNE, NOE TIPS TILL BRA SEX?? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det er enklere enn du tror. Bare ta det med ro, ha en bra kommunikasjon dere mellom og la ting gå naturlig. Det verste dere kan gjøre er å stresse. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Dette går av seg selv. Stol på deg selv. Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Takk, jeg er redd for en ting, umm jeg har bare 15cm erigert, tror du jeh får in den? litt redd for det ;D Endret 17. februar 2009 av Alexden2joak Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jada, bare få den opp. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 umulig å svare på egentlig...et langt( ikke timesvis hehe) vorspiel er jo alltid å foretrekke med forsiktig kjærtegning av hele kroppen....bruk fantasien...hvis begge to er uerfarne så blir det vanskelig å oppnå den ultimate eller den store nytelsen. blir nok kanskje litt "rotete" og anstrengt første gangen(e) det er egentlig bare å ta og føle seg frem Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 ok, takk =) Har vert redd for det, lenge, hehe jeg skal slappe av, og styre den? håper det blir bra tusen takk Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er vel bare elefanten som kan "styre" den. er vel bare å passe på at den holder seg der den skal og ikke detter ut/av hele tiden. det kan bli litt frustrerende for dama vil jeg tro. ta det rolig og så er det bare å føle seg frem og ta det som det kommer. det går ikke an å planlegge åssen dette skal skje imorgen..... lykke til Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 er vel bare elefanten som kan "styre" den. er vel bare å passe på at den holder seg der den skal og ikke detter ut/av hele tiden. det kan bli litt frustrerende for dama vil jeg tro. ta det rolig og så er det bare å føle seg frem og ta det som det kommer. det går ikke an å planlegge åssen dette skal skje imorgen..... lykke til Takk, skal gjöre mitt beste, vill imponere henne (btw er 14 år for ungt)? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er litt ungt med tanke på at du er langt ifra ferdigutvikla, så det beste er egentlig å vente til du er i den seksuelle lavalder. Men det er no min mening, og viss du er usikker så avlys det Sex er noe som skjer, ikke noe som skal avtales flere dager i forhånd Lenke til kommentar
Alexden2joak Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Begge er klare for det ;D Vi planla att vi skulle gjöre det i morra, og jeg sa om henne ville avlyse, kunne henne få gjöre det ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ja vil jeg si. Men dere bestemmer selv. Så lenge du klarer å tre på gummien og får vinglepetter i utskytningsmodus så går det greit, men gjør ting sakte. Du får gi tilbakemelding om hvordan det går. Endret 30. januar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva med; "Nå kommer du til å kjenne et lite stikk" ? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 men du er klar over at sex kan forandre på en del ting sånn psykisk og følelsessmessig? Særlig visst dere føler at det er helt elendig? Kjenner mange som angrer sykt på at de debuterte tidlig, fordi det ødela ganske mye for dem Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 er forvirret. her sier du at du har 13cm penis men i andre tråden sier du at du har 15. troll alert? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vet du hvilke hull som du skal inn i? (trådstarter) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) men du er klar over at sex kan forandre på en del ting sånn psykisk og følelsessmessig? Særlig visst dere føler at det er helt elendig? Kjenner mange som angrer sykt på at de debuterte tidlig, fordi det ødela ganske mye for dem Sex krever litt trening. Ikke forvent dere for mye den første gangen. Endret 2. februar 2009 av Venom Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hva med; "Nå kommer du til å kjenne et lite stikk" ? Haha! Morgenlatter ! Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 spent på åssen det gikk idag/inatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg