Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skal ha sex med jenta i morra! {HJELP]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

umulig å svare på egentlig...et langt( ikke timesvis hehe) vorspiel er jo alltid å foretrekke med forsiktig kjærtegning av hele kroppen....bruk fantasien...hvis begge to er uerfarne så blir det vanskelig å oppnå den ultimate eller den store nytelsen. blir nok kanskje litt "rotete" og anstrengt første gangen(e) det er egentlig bare å ta og føle seg frem

Lenke til kommentar

er vel bare elefanten som kan "styre" den. er vel bare å passe på at den holder seg der den skal og ikke detter ut/av hele tiden. det kan bli litt frustrerende for dama vil jeg tro. ta det rolig og så er det bare å føle seg frem og ta det som det kommer. det går ikke an å planlegge åssen dette skal skje imorgen.....

lykke til :)

Lenke til kommentar
er vel bare elefanten som kan "styre" den. er vel bare å passe på at den holder seg der den skal og ikke detter ut/av hele tiden. det kan bli litt frustrerende for dama vil jeg tro. ta det rolig og så er det bare å føle seg frem og ta det som det kommer. det går ikke an å planlegge åssen dette skal skje imorgen.....

lykke til :)

Takk, skal gjöre mitt beste, vill imponere henne (btw er 14 år for ungt)?

Lenke til kommentar
men du er klar over at sex kan forandre på en del ting sånn psykisk og følelsessmessig? Særlig visst dere føler at det er helt elendig? Kjenner mange som angrer sykt på at de debuterte tidlig, fordi det ødela ganske mye for dem

Sex krever litt trening. Ikke forvent dere for mye den første gangen.

Endret av Venom
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...