RasmusKRiis Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Hva synes dere om dette bildet? Blir det for kjdeelig eller fungerer det? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er ikke kjedelig, men jeg synes ikke den enslige strengen fungerer helt. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Det er ikke kjedelig, men jeg synes ikke den enslige strengen fungerer helt. Ble det bedre? eller ble det litt rart når den ikke var der(stråen altså) ? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ble det bedre? eller ble det litt rart når den ikke var der(stråen altså) ? Nei, det første var mye bedre. Det er to ting jeg synes blir litt feil på det første: jeg skulle gjerne hatt full skarphet også på strengen og stolen i tillegg til alt det andre som er skarpt. Og så synes jeg du burde ha tørket vekk alt harpiksstøvet. Ellers et fint bilde. Endret 30. januar 2009 av kaian Lenke til kommentar
Suic Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Veldig fint bilde, syntes komposisjonen var fin! Endret 30. januar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg tok meg frihet til å gi fiolinen litt mer dybde Edit: Hallo!, har du fjernet strengen Endret 30. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå