simalarion Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Skall hente Bone Biter Bow i Usrhilaku burial caverns, men til min store forvirring er alt av godsaker på toppen av søjler o.l hele veien, jeg kommer opp på ca 40% Er klar over at det er noen levitate spell et sted, men det er en lang vei å gå tilbake!!! å hva da med krigere? Men jeg er sikker på at mange av dere har klart det da det ikke er så veldig langt ut i spille(det er oppdraget som tester om du er den rette)?? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Her må du, som du sier, skaffe et eller annet som kan få deg til å sveve. Reis til Balmora mages guild eller apotekeren der, der burde de ha en drikk for levitate. Du trenger ikke en spell, det holder med en potion. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 jeg har funnet ut at om man ikke plukker opp bonebiter med en gang forsvinner den så man må bruke console additem_bonebiter_bow_unique 1 Men dette virket ikke, hva er den korekte commandoen? Godt jeg har påske ferie :wink: Lenke til kommentar
|DevilBoy| Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Det er mange som maser d er bare til og sjekke en walkthrou på http://happysurfer.com/cheats9.html Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 16. april 2003 Forfatter Del Skrevet 16. april 2003 Feil, har funnet det ut, det er en bugg i spillet. Om man ikke sjekker støvet på gulvet etter et spøkelse forsvinner hele sk..... Lenke til kommentar
jon_360 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Du kan man jo bruke en "invisible" spell. Funker fett hvis du er redd for fiender, ps: pass på tiden! Det er en del bugs i Morrowind, installer patchen. Men husk å backup savegames, patchen gjorde noe klikk på mine. TAKK GUD FOR WINRAR!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå