kennybooy3 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Heisann! Har en acer travelmate 5310 (Windows vista - 32 bit) som jeg formaterte idag pga. virus. Jeg kjørte Windows Upgrade som følgte med på en cd når jeg kjøpte maskinen. Dette gikk heilt fint helt til jeg skulle restarte dataen og jeg så at jeg kunne velge mellom to operativsystemer i oppstarten. Begge to er Vista, men den ene er den gamle og den andre er den nye. Noen så vet hvordan jeg sletter det gamle operativsystemet? Takk på forhond! Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Heisann! Har en acer travelmate 5310 (Windows vista - 32 bit) som jeg formaterte idag pga. virus. Jeg kjørte Windows Upgrade som følgte med på en cd når jeg kjøpte maskinen. Dette gikk heilt fint helt til jeg skulle restarte dataen og jeg så at jeg kunne velge mellom to operativsystemer i oppstarten. Begge to er Vista, men den ene er den gamle og den andre er den nye. Noen så vet hvordan jeg sletter det gamle operativsystemet? Takk på forhond! Uhm, om det er det valget før windows du ønsker å fjerne så gjøres det slik: Trykk start og skriv "msconfig", gå til fanen "boot" og finn det valget du ikke ønsker og trykk "slett" -Phrenetic Lenke til kommentar
kennybooy3 Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 Heisann! Har en acer travelmate 5310 (Windows vista - 32 bit) som jeg formaterte idag pga. virus. Jeg kjørte Windows Upgrade som følgte med på en cd når jeg kjøpte maskinen. Dette gikk heilt fint helt til jeg skulle restarte dataen og jeg så at jeg kunne velge mellom to operativsystemer i oppstarten. Begge to er Vista, men den ene er den gamle og den andre er den nye. Noen så vet hvordan jeg sletter det gamle operativsystemet? Takk på forhond! Uhm, om det er det valget før windows du ønsker å fjerne så gjøres det slik: Trykk start og skriv "msconfig", gå til fanen "boot" og finn det valget du ikke ønsker og trykk "slett" -Phrenetic Var dette jeg var ute etter, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå