Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Blåskjerm, mistenker nettverkskort?

Anbefalte innlegg

Hei,

siden jeg formaterte pcen min for tre-fire måneder siden har jeg hatt et lite problem med blåskjermer. Jeg har selv prøvd å finne ut hva problemet er ved å sjekke ut temperatur og spenning på hdd, skjermkort, prosessor og ram og ser ikke noe problemer noe sted. Alle vifter fungerer og pcen burde være i plettfri orden, spesielt da den nylig ble formatert. Men det som har gått opp for meg den siste tiden er at blåskjermene kun ser ut til å komme når jeg laster ned mange torrenter(sjekk playvalue om du liker retrogaming folkens) samtidig i azureus. Så da lurer jeg på om nettverkskortet er problemet. Men jeg skjønner ikke hvorfor! Drivere og alt er de samme nå som før jeg oppdaterte, jeg har ikke tatt ut skjermkortet eller flyttet pcen, likevel opplever jeg blåskjerm. Kan også nevne at jeg har kjørt igjennom tester for å presse pcen, for å se om det skaper blåskjerm, noe det ikke gjør.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilmeldingen jeg får er "Driver_irql_not_less_or_equal". Mao kan det være selve driveren til nettverkskortet det er noe galt med?

edit:

Jeg får ikke windows til å finne noen ny driver selv, tips til hvordan jeg kan få det til? Ikke satan om jeg har nyeste driver lenger.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...