Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg ville vært skeptisk til ei dame som ønsket å gifte seg UTEN å ha truffet meg engang, egentlig. Lenke til kommentar
TheSheik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Behind every suspicious man, theres a stupid bitch that made him that way. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Eventuelt gullible. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Svaret på trådtittel er: Det går ikke. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Joa. Ikke vær så kald a. <3 Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er dessverre et faktum man ikke kan komme unna. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jammen. Faen? Fullt og helt kanskje, men litt så? Eller? Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Minimalt. Mennesker har det bare inngrodd i seg, løgnerske og falske. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg er fremdeles uskyldig må vite, har ennå til gode å bli skikkelig sviktet. Man lærer nok. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Du er sikkert bare ikke så god (ennå) til å "buste" de. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mennesker har en stygg tendens til å være det du forventer dem å være. Jeg tør også påstå at de fleste ikke er bevisste nok på egne tankeprosesser til å unngå å bli ledet av andre folks forventninger, så hvis du forventer at h*n du har foran deg skal være en kuk så vil vedkommende ha større sjanse for å faktisk være en kuk fordi "XYZ tror det jo likevel, så da kan jeg likså godt gjøre det". For å legge stein til byrden har vi mennesker ganske lett for å generalisere og kun se ting som tjener til å forsterke verdensbildet vårt, så hvis man har et negativt verdensbilde der man ikke kan stole på noen så har man lettere for å kun se tillitsbruddene som oppstår og ignorere alt det gode de rundt en måtte gjøre. Dette ligger da gjerne og ruger lenger frem i bevisstheten enn "Dudley Dogood", og når noen gjør noe som oppfattes som et tillitsbrudd så hopper det fram og brøler "AHAAAAAH! Jeg VISSTE jeg ikke kunne stole på h*n! SE HER! BEVIS!!!" Dermed ender man i en morsom dødsspiral som det kan være veldig vanskelig å komme seg ut av. Et lite spørsmål til trådstarter til slutt - du sier du har problemer med å stole på andre, men stoler du nok på deg selv? Er du hellig overbevist om at du er god nok i deg selv, eller er du avhengig av andres anerkjennelse for å føle deg bra? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Denne dama, er ei du ikkje har møtt personlig enda? bare snakket med over nett og dere skulle møtes i April? Kjedelige at det endte slik som det gjor nå, men i og med at dere ikkje har møtt hverandre enda så, ja. vet ikkje helt. Har du prøvd og få henne til og fortelle hvorfor hun foandret mening så plutselig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå